ناکامی قاچاقچیان در انتقال محموله‌های تریاک به کشور

کد خبر: 897832

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان از ناکام ماندن سوداگران مرگ برای انتقال محموله‌های تریاک به داخل کشور خبر داد و گفت: یک هزار و ۹۵۰ کیلوگرم ماده‌مخدر تریاک از قاچاقچیان کشف شد.

ناکامی قاچاقچیان در انتقال محموله‌های تریاک به کشور

خبرگزاری تسنیم: سردار سعید کمیلی با اعلام خبر کشف مقادیر قابل توجهی مواد افیونی توسط مرزبانان هنگ مرزی میرجاوه، درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: مرزداران هنگ مرزی "جکیگور" با اشراف اطلاعاتی از قصد قاچاقچیان برای انتقال محموله موادمخدر به عمق کشور آگاه شدند و بلافاصله با هوشیاری کامل به پوشش منطقه پرداختند.

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: سوداگران مرگ قصد داشتند در فرصتی مناسب محموله موادمخدر را توسط سه دستگاه خودروی وانت تویوتا وارد کشور کنند که با توجه به عملیات غافلگیرانه و حجم زیاد آتش مرزداران، در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام ماندند.

وی تصریح کرد: در این عملیات یک تُن و ۹۵۰ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک از قاچاقچیان کشف شد.

کمیلی ضمن تشکر از همکاری خوب نهاد‌های امنیتی و مرزنشینان با مرزبانی استان سیستان و بلوچستان، یادآور شد: سوداگران مرگ، قاچاقچیان و متجاوزان بدانند که مرزنشینان و مرزداران با وحدت و اعتقاد قلبی به حفظ حریم امنیتی مرز‌های جمهوری اسلامی ایران پرداخته و مقتدرانه با هرگونه تخلف و اقدامات غیرقانونی در مرز مقابله و برخورد می‌کنند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها