متهم تجاوز به دانش آموزان اصفهانی دستگیر شد

کد خبر: 899168

شامگاه گذشته بود که خبری مبنی بر تجاوز به تعدادی دانش آموز در مدرسه‌ای در ناحیه ۴ آموزش و پرورش شهر اصفهان در شبکه‌های مجازی منتشر شد. همچنین مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: فرد مورد اتهام دستگیر شده است، او نایب رییس انجمن اولیا و مربیان مدرسه بوده است.

متهم تجاوز به دانش آموزان اصفهانی دستگیر شد

خبرگزاری ایسنا: شامگاه گذشته بود که خبری مبنی بر تجاوز به تعدادی دانش آموز در مدرسه‌ای در ناحیه ۴ آموزش و پرورش شهر اصفهان در شبکه‌های مجازی منتشر شد.

علیرضا مهدی مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان در خصوص این اتفاق اظهار کرد: به محض اینکه اداره کل آموزش و پرورش از این موضوع مطلع شد اداره کل و ناحیه مربوطه بررسی‌های خود را بر روی موضوع آغاز کردند.

وی افزود: در حال حاضر تحقیقات در این زمینه در حال انجام است و برخی از والدین دانش‌آموزان ادعایی مبنی بر تجاوز دارند و پرونده این موضوع سریع تشکیل شده و به مراجع قضایی ارسال شده است.

بررسی شایعه تجاوز به پسران اصفهانی

مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان ادامه داد: فرد مورد اتهام دستگیر شده است، او نایب رییس انجمن اولیا و مربیان مدرسه بوده است.

مهدی تاکید کرد: منتظر نظر نهایی پزشکی قانونی هستیم، آموزش و پرورش ناحیه چهار نیز از این فرد به دلیل از بین بردن شأن آموزش و پرورش شکایت کرده است.

همچنین یکی از اولیا دانش آموز گفت: مگر این مدرسه دوربین نداشته که چنین اتفاقی رخ داده است، کودکان با ترس و لرز به این مدرسه وارد می‌شوند و از سرویس بهداشتی ترس دارند.

وی افزود: کودکان ما از ترس نمی‌توانند صحبت کنند، گفته می‌شود روی دست یکی از کودکان با چاقو ردی گذاشته‌اند تا فرزندان نتوانند صحبت کنند.

یکی دیگر از این اولیا ادامه داد: این مدرسه ۴۰۰ دانش آموز دارد و باید از همه اولیا پرسیده شود، با اطمینان فرزند خود را به این مدرسه سپرده‌ایم.

او گفت: تعدادی از اولیا ظاهرا دارای برگه پزشکی قانونی بوده‌اند. گفته می‌شود که دوربین مدرسه نیز دستکاری شده است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها