ماجرای تعرض به دانش‌آموزان اصفهانی واقعیت دارد؟

کد خبر: 899194

رئیس اداره اطلاع‌رسانی آموزش و پرورش اصفهان درباره ماجرای تعرض به دانش آموزان یکی از مدارس این استان توضیحاتی داد.

ماجرای تعرض به دانش‌آموزان اصفهانی واقعیت دارد؟

باشگاه خبرنگاران: مهدی رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش اصفهان درباره ماجرای تعرض به تعدادی از دانش‌آموزان یکی از مدارس ابتدایی ناحیه ۴ اصفهان اظهار کرد: بلافاصله پس از مطرح شدن این ادعا آموزش و پرورش وارد عمل شده و در حال بررسی موضوع است.

وی ادامه داد: این موضوع هنوز در حد ادعاست و تا کنون مستنداتی مبنی بر صحت آن موجود نیست، پس از آنکه تعدادی از اولیای دانش آموزان این موضوع را مطرح کردند آموزش و پرورش ناحیه ۴ اصفهان و همچنین نمایندگانی از اداره کل آموزش و پرورش اصفهان بررسی‌های لازم به این مدرسه مراجعه کردند.

مهدی تصریح کرد: نایب رئیس انجمن اولیا مربیان که متهم اصلی این ماجرا محسوب می‌شود به مراجع قضایی ارجاع داده شده و پرونده وی در حال رسیدگی است، همچنین پرونده‌ای برای بررسی ماجرا در هیئت تخلفات اداری استان تشکیل شده است.

رئیس اداره اطلاع‌رسانی آموزش و پرورش اصفهان یادآوری کرد: ادعای مطرح شده با توجه به گفته‌های دانش‌آموزان است که اولیا به مدرسه منتقل کرده‌اند، اکنون در حال بررسی ارتباط بین متهم و دانش‌آموزان هستیم چرا که این فرد جزو کادر اصلی مدرسه محسوب نمی‌شود و باید دید تعاملات چگونه بوده است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها