راه‌اندازی کلانتری مجازی از سال آتی در کشور

کد خبر: 902031

رئیس پلیس پیشگیری از وقوع جرم در رابطه با راه‌اندازی کلانتری‌های مجازی در سطح کشور از ابتدای سال ۹۸، گفت: می‌توان از طریق اینترنت بستری را برای ارائه خدمات کلانتری‌ها فراهم کرد تا مردم در کوتاه‌ترین زمان ممکن خدمات را دریافت کنند.

راه‌اندازی کلانتری مجازی از سال آتی در کشور

خبرگزاری فارس: محمد شرفی صبح امروز در همایش مدیران و فرماندهان نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه یکی از دلایل حضور در چهارمحال و بختیاری بررسی عملکرد یک‌ساله مجموعه انتظامی این استان و ابلاغ سیاست‌های جدید است، گفت: خوشبختانه نیروی انتظامی این استان عملکرد مطلوبی در بسیاری از حوزه‌ها داشته است و امروز نیز بیستمین همایش مدیران و فرماندهان انتظامی استان در حال برگزاری است.

وی با تأکید بر اینکه کشور بحران‌های مختلفی را در طول یکسال گذشته پشت سرگذاشته است، خاطرنشان کرد: خوشبختانه پلیس در تمامی این مأموریت‌ها عملکرد مطلوبی داشته است.

رئیس پلیس پیشگیری از وقوع جرم از کاهش چهار درصدی جرایم خشن در سطح کشور خبر داد و افزود: این میزان در چهارمحال و بختیاری ۱۳ درصد کاهش داشته است که این موضوع نشان می‌دهد سیاست‌های پیشگیرانه نیروی انتظامی این استان مؤثر بوده است.

وی ادامه داد: متاسفانه سرقت‌های خرد در چهارمحال و بختیاری به‌علت مشکلات اقتصادی کشور افزایش داشته است، اما در رابطه با کشف جرایم رایانه‌ای و خشن عملکرد مناسبی داشته است.

شرفی در ادامه با اشاره به برنامه‌های سال آینده نیروی انتظامی، اظهار کرد: راه‌اندازی واحد‌های سیار پلیس در مناطق دوردست و حاشیه‌ای که مطالبه اصلی مردم است در دستور کار قرار دارد و همچنین توسعه زیرساخت‌ها در پایش تصویری مناطق جرم‌خیز از دیگر برنامه‌های پلیس پیشگیری است.

وی اضافه کرد: در سال‌های قبل ایستگاه‌های بازرسی به سبب برخی الزامات در برخی مناطق احداث شد و ما نیاز داریم که این ایستگاه‌ها را با پهپاد و دوربین مداربسته مناطق مختلف را پایش کنیم و در همین راستا یگان‌های امداد و عملیات را نیز توسعه دهیم.

رئیس پلیس پیشگیری از وقوع جرم در رابطه با راه‌اندازی کلانتری‌های مجازی در سطح کشور از ابتدای سال ۹۸، گفت: می‌توان از طریق اینترنت بستری را برای ارائه خدمات کلانتری‌ها فراهم کرد تا مردم در کوتاه‌ترین زمان ممکن خدمات را دریافت کنند و این موضوع می‌تواند در کاهش هزینه‌ها کمک کند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها