جاسازی ماهرانه تریاک با طعم فلفل در چمدان‌ها +تصاویر

کد خبر: 903821

رئیس کلانتری ۲۰۹ پایانه غرب از کشف مقادیری ماده‌مخدر تریاک جاساز شده در سه چمدان خبر داد.

جاسازی ماهرانه تریاک با طعم فلفل در چمدان‌ها +تصاویر

خبرگزاری تسنیم: سرهنگ حسن سندگُل در گفتگو با خبرنگار انتظامی باشگاه خبرنگاران پویا با اعلام خبر کشف مقادیری تریاک از سه چمدان در ترمینال جنوب درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: پایانه غرب زیرنظر و رصد عوامل کلانتری ۲۰۹ پایانه غرب قرار دارد و با توجه به کشف کالا‌های قاچاق و موادمخدر از این پایانه، هر چند وقت یکبار جلساتی با انبارداران ترمینال برگزار می‌شود.

رئیس کلانتری ۲۰۹ پایانه غرب خاطرنشان کرد: روز گذشته متصدی یکی از انبار‌ها در تماس با کلانتری اعلام کرد که سه چمدان کوچک، متوسط و بزرگ که روی آن‌ها برچسب لباس نصب شده، از یکی از شهر‌های جنوبی کشور به این پایانه انتقال یافته و کسی برای تحویل آن اقدام نکرده و از ۲۴ ساعت قبل این چمدان‌ها در انبار نگهداری می‌شود.

وی ادامه داد: پس از این تماس با توجه به مشکوک بودن موضوع، تیم عملیات کلانتری و مأموران مبارزه با موادمخدر ضمن حضور در پایانه غرب و هماهنگی با مقام قضایی اقدام به بررسی چمدان‌ها کردند.

رئیس کلانتری ۲۰۹ پایانه غرب تصریح کرد: مأموران به محض بازکردن چمدان با بوی شدید فلفل و لباس‌های کهنه مواجه شدند که در ادامه بررسی مشخص شد انتهای هر کدام از چمدان‌ها مقادیری ماده‌مخدر از نوع تریاک به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده است.

وی با اشاره به کشف ۲۶ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک از این چمدانها، متذکر شد: در نهایت موادمخدر کشف شده به همراه چمدان‌ها به کلانتری انتقال یافت و تحقیقات درباره این پرونده ادامه دارد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها