آخرین وضعیت ترافیک صبحگاهی معابر پایتخت

کد خبر: 905961

جانشین مرکز کنترل ترافیک آخرین وضعیت ترافیکی معابر پایتخت را تشریح کرد.

آخرین وضعیت ترافیک صبحگاهی معابر پایتخت

خبرگزاری میزان: سرهنگ عباس اوتادی آخرین وضعیت ترافیکی معابر شهر تهران را اینگونه تشریح کرد: محور شرق به غرب بزرگراه بابایی از نوبهار، محور شرق به غرب بزرگراه زین‌الدین از امام علی (ع)، محور غرب به شرق آزادراه تهران- کرج از پل غربی، محور غرب به شرق بزرگراه هاشمی رفسنجانی از سردار جنگل، محور غرب به شرق بزرگراه همت از جنت‌آباد، محور غرب به شرق بزرگراه حکیم از کاشانی و محور جنوب به شمال بزرگراه یادگار امام (ره) از صالحی با حجم بار ترافیک نیمه سنگین و در حال حرکت مواجه است.

اوتادی در ادامه افزود: محور شرق به غرب بزرگراه صدر از نو بنیاد، محور جنوب به شمال بزرگراه امام علی (ع) از رسالت، محور غرب به شرق بزرگراه شیخ فضل‌ا... از جناح، محور غرب به شرق بزرگراه جلال از شیخ فضل‌ا...، محور جنوب به شمال بزرگراه نواب از ۹ دی، محور غرب به شرق جاده مخصوص از شیشه مینا، محور شرق به غرب بزرگراه رسالت از امام علی (ع) دارای بار ترافیک صبحگاهی است.

وی همچنین به شهروندان توصیه کرد: با توجه به فصل زمستان و پدیده وارونگی هوا در صورت نقص معاینه فنی خودرو‌ها و دودزا بودن وسایل نقلیه، شهروندان برای دریافت معاینه فنی خودرو‌های خود به مراکز معاینه فنی مراجعه کنند تا سهمی در کاهش آلودگی شهر تهران داشته باشیم.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها