لو رفتن پلیس قلابی بعد از ۱۲ سال +عکس

کد خبر: 906733

یک مرد چینی که ۱۲ سال نقش یک افسر پلیس را ایفا می‌کرد، به تازگی توسط پلیس به دلیل جعل هویت دستگیر شد.

لو رفتن پلیس قلابی بعد از ۱۲ سال +عکس

مردی چینی به تازگی به اتهام جعل هویت به عنوان یک افسر پلیس دستگیر شد. او قطعا اولین کسی نیست که این کار را انجام می‌دهد، اما چیزی که او را خاص می‌سازد این است که او توانست همه را به مدت ۱۲ سال متقاعد کند که یک افسر پلیس است؛ ماجرایی که در این بخش از سرگرمی نمناک خواهید خواند ماجرایی است که روز گذشته توجه جمعیتی را به خود جلب کرد.

لو رفتن پلیس قلابی بعد از ۱۲ سال +عکس

"وانگ فنگ" ۴۱ ساله همیشه می‌خواست یک افسر پلیس باشد، اما هرگز آموزش یا مطالعه نداشت. با این حال، این موضوع او را از وانمود کردن به کسی که بیش از یک دهه بود منع نکرد. همه این‌ها از سال ۲۰۰۶ زمانی آغاز شد که برادر وانگ درگیر بدهی شد و به وکیل نیاز داشت. برای اطمینان از اینکه وکیل برادرش ۱۰۰ درصد در دادگاه موفق می‌شود، وانگ با مرد ملاقات و وانمود کرد که افسر پلیس در یکی از شهر‌های چین است. این نیرنگ عملا موثر واقع و باعث شد وانگ فنگ نیز این کار را ادامه دهد. طولی نکشید که او به دوستان و آشنایان خود گفت که یک افسر پلیس شده است و یک یونیفرم و دست بند تقلبی خریدو حتی کارت شناسایی تقلبی تهیه کرد

در سال ۲۰۱۱، وانگ فنگ با، زنی که بعد‌ها همسر او شد، ملاقات کرد دوستی او را به عنوان افسر اداره تحقیقات جنایی معرفی کرد و او مجذوب داستان‌های هیجان انگیز درباره مجرمان و تحقیقات پلیس شد. او متقاعد شده بود که او یک افسر پلیس در سطح معاون است، اما وقتی رابطه آن‌ها جدی شد خانواده او نسبت به او بدگمان شدند. یکی از بستگان او درباره وانگ در دانشگاه پلیس پرسید که او باید از آنجا فارغ التحصیل شود، اما هیچ مدرکی دال بر حضور او در این دانشگاه وجود ندارد. پلیس تقلبی به همسرش گفت که هنگام تحصیل در دانشگاه پلیس جنایی چین از کارت شناسایی دیگری استفاده می‌کرده است، به همین دلیل سوابق او ثبت نشده است. او حرفش را باور کرد و موافقت کرد همسر او شود.

هنگامی که هیچ کدام از اعضای خانواده وانگ فنگ و همکاران نیروی پلیس در مراسم عروسی حضور پیدا نکردند، والدین همسرش از او توضیح خواستند و به آن‌ها گفت که پدر و مادرش مدت‌ها پیش مرده اند وبا اعضای دیگر خانواده ارتباط ندارد و همه همکاران او در مراسم عروسی افسر عالی رتبه در منطقه دیگری شرکت داشتند.

بعد از مراسم عروسی، وانگ فنگ به همسرش گفت که در پرونده‌های جنایی مهم و حساس کار می‌کند و از او خواست تا در مورد شغلش با هیچ کس، حتی والدینش صحبت نکند. زن مطیع، فکر نمی‌کرد که عجیب باشد، همانطور که وانگ همیشه در هنگام ترک کار یونیفرم پلیس را می‌پوشید همسرش شنیده بود افراد پلیس مدام اضافه کاری می‌کنند، بنابراین رفتار او اصلا عجیب نبود.

چیزی که همسر وانگ نمی‌دانست این بود که او چندین سال پلیس تقلبی حرفه‌ای بود، بنابراین تجربه زیادی داشت. او ده‌ها رمان با موضوعات پلیسی خوانده بود، به طور مداوم اکانت عمومی پلیس چین را بررسی می‌کرد، ارزیابی دانلود کرده و گزارش‌های را از اینترنت دانلود و برای خودش جعل کرده بود.

لو رفتن پلیس قلابی بعد از ۱۲ سال +عکس لباس مرد چینی که ۱۲ سال افسر پلیس تقلبی بود

در طول ۱۲ سال که وانگ فنگ موفق به جعل شخصیت افسران پلیس شد، از شرایط خوش شانسی بهره‌مند بود. مثالا، سه سال پیش، پسر عموی همسرش به جرم دزدی دستگیر شد و خانواده اش از او خواستند تا از ارتباطات خود برای کمک استفاده کند. وانگ وکیلی پیدا کردکه موفق شد اتهامش را سبک‌تر کند. سپس، یکی از دوستان وانگ به جرم رانندگی در حال مستی متهم شد و پرسید که آیا می‌تواند به او کمک کند تا محکومیت خود را کاهش دهد به لطف وانگ به زندان نرفت، چون مقدار الکل در خون او پایین بود، بنابراین تنها به مدت شش ماه گواهی نامه اش باطل شد.

در حالی که همه فکر می‌کردند که او در ماموریت، انجام تحقیقات و گرفتن مجرم است، وانگ فنگ در واقع زمان را در هتل‌ها صرف کرده یا کار‌های کوچک و بی ارزش انجام می‌داد. با استفاده از هویت جعلی اش پول قرض می‌گرفت تا آن را پس بدهد، اما هرگز این کار را نمی‌کرد. هنگامی که در ماه سپتامبر امسال توسط افسران واقعی پلیس دستگیر شد، بیش از ۲ میلیون یوآن (۲۹۰، ۰۰۰ دلار) مقروض بود. این امر موجب انحطاط او شد، زیرا برخی از طلبکاران او از انتظار برای پرداخت دیون خود خسته شدند و به مقامات اطلاع دادند.

پلیس در حالی که خانه وانگ فنگ را جستجو می‌کرد، یونیفرم و هویت جعلی، برنامه کار نوشته شده و گزارش‌هایی را پیدا کردند که از منابع آنلاین، کپی می‌شد دست بند و دیگر لوازمی که مرد برای جعل استفاده کرده بود، پیدا شد. "وانگ فنگ" در پاسخ به این پرسش که چرا او این نیرنگ را مدت طولانی حفظ کرده است گفت که او همیشه می‌خواسته یک افسر پلیس باشد و پس از اینکه وانمود کرد کسی است که ۱۲ سال پیش به برادرش کمک کرده، غرور او را گرفت از احترامی که می‌دید لذت می‌برد، بنابراین به دروغ گفتن ادامه داد تا اینکه ترک کردن این کار برایش غیرممکن شد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها