۳۶۵ نفر گرفتارشده در برف و کولاک اردبیل امدادرسانی شدند

کد خبر: 910110

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اردبیل از امدادرسانی به ۳۶۵ نفر حادثه دیده در برف و کولاک در ۲۴ ساعت گذشته در جاده‌های استان خبر داد.

۳۶۵ نفر گرفتارشده در برف و کولاک اردبیل امدادرسانی شدند

خبرگزاری مهر: عزیز ارشادیان اظهار داشت: ۳۶۵ نفر حادثه دیده در برف و کولاک در ۲۴ ساعت گذشته در جاده‌ها و محور‌های مواصلاتی استان اردبیل توسط امدادگران هلال احمر امدادرسانی شدند.

وی افزود: این مسافران در دو محور خلخال به اسالم و کوثر به میانه گرفتار برف و کولاک شده بودند که عوامل جمعیت هلال احمر به آن‌ها امدادرسانی کرده و برخی خانوار‌های را اسکان دادند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اردبیل با بیان اینکه به ۳۲۳ نفر توسط عوامل جمعیت هلال احمر امدادرسانی شده است، تصریح کرد: ۸۰ نفر از حادثه‌دیدگان توسط جمعیت هلال احمر اسکان اضطراری داده شدند.

ارشادیان با اشاره به اینکه جمعیت هلال احمر با به‌کارگیری چهار تیم عملیاتی به یاری هموطنان گرفتار شده در برف و کولاک شتافتند، اظهار کرد: در این عملیات‌ها ۱۴ نفر نیروی عملیاتی و چهار دستگاه خودروی آمبولانس به کار گرفته شده بودند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اردبیل بیان کرد: بازگرداندن خودرو‌های منحرف شده به مسیر، کمک در بستن زنجیر چرخ و اسکان اضطراری از جمله خدمات ارائه شده به این مسافران بود.

وی با بیان اینکه انتظار می‌رود هموطنان از سفر‌های غیرضروری در جاده‌های برفی اجتناب کنند، گفت: در صورتی که هموطنان به هر دلیلی مجبور به مسافرت شدند، لباس گرم، تغذیه و زنجیر چرخ همراه داشته باشند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها