بررسی ۴۶ حساب و ۷۰ هزار تراکنش بانکی متهمان دومان توکان

کد خبر: 911754

کارشناس رسمی دادگستری گفت: ناچار شدیم برای حسابرسی این شرکت حساب‌های شخصی متهمان و مدیران شرکت را بررسی کنیم که در این بررسی‌ها ۴۶ حساب بانکی بررسی شد و ۷۰ هزار تراکنش این حساب‌ها رسیدگی شد.

بررسی ۴۶ حساب و ۷۰ هزار تراکنش بانکی متهمان دومان توکان

خبرگزاری فارس: در ادامه دومین جلسه رسیدگی به پرونده شرکت پیشرو گستر دومان قاضی دادگاه از کارشناس دادگستری درخواست کرد تا گزارش رسمی حسابرسی این شرکت را که طی هشت ماه با همکاری ۱۰ نفر آماده شده را ایراد کند.

کارشناس دادگستری در بخشی از گزارش خود، گفت: مدیران دومان با همکاری سایر متهمان با چاپ و انتشار تبلیغات گسترده قرارداد‌های متعددی را با موضوعات گردشگری، بورس، هتلداری و ... منعقد کرده بودند.

وی ادامه داد: شرکت دومان جمعاً با ۲۵۹ نفر قرارداد امضا کرده و مبلغ ۹۴ میلیارد تومان سرمایه این افراد به حساب‌های بانکی متهمان و شرکت‌های دومان واریز شده است.

این کارشناس رسمی گفت:، چون شرکت دومان هیچ سازوکار دقیق اطلاعاتی و حسابرسی نداشته است ما ناچار شدیم برای حسابرسی این شرکت حساب‌های شخصی متهمان و مدیران شرکت را بررسی کنیم که در این بررسی‌ها ۴۶ حساب بانکی بررسی شد و ۷۰ هزار تراکنش این حساب‌ها رسیدگی شد.

جمعاً ۵۶۰ میلیارد تومان تراکنش در این حساب‌ها وجود داشت که ۲۸۰ میلیارد تومان واریزی و ۲۸۰ میلیارد تومان برداشت از حساب‌ها است. جمعاً ۱۷ نفر از مشاورین و سرمایه‌گذاران بیشترین سود را از این شرکت دریافت کردند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها