«حسین کعبی» و «شوت» مجرم شناخته شدند

کد خبر: 912882

سخنگوی هیئت منصفه دادگاه مطبوعات گفت: مدیر مسئول نشریه ورزشی "شوت" و حسین کعبی با شکایت امیرقلعه نوعی؛ سرمربی وقت استقلال تهران مجرم شناخته شدند.

«حسین کعبی» و «شوت» مجرم شناخته شدند

خبرگزاری تسنیم: احمد مؤمنی‌راد با اشاره به برگزاری جلسه امروز دادگاه مطبوعات با حضور اعضای هیئت منصفه آن اظهار کرد: در جلسه دادگاه امروز که در شعبه ۹ دادگاه کیفری یک استان تهران به‌ریاست قاضی کشکولی برگزار شد، پرونده ۲ رسانه را مورد بررسی قرار دادیم.

سخنگوی هیئت منصفه مطبوعات با بیان اینکه پرونده اول مربوط به اتهامات مدیر مسئول نشریه ورزشی "شوت" و یک فوتبالیست بود، ابراز کرد: مدیر مسئول این نشریه با اتهامات "افترا" و "نشر اکاذیب" و همچنین حسین کعبی؛ بازیکن اسبق پرسپولیس نیز که در آن رسانه مصاحبه کرده بود با اتهامات "توهین" و "نشر اکاذیب" مواجه بودند که اعضای هیئت منصفه دادگاه مطبوعات، هر دو متهم را در موارد اتهامی مجرم شناختند.

وی با بیان اینکه شاکی این پرونده امیر قلعه‌نویی و تعدادی از فوتبالیست‌ها بودند، گفت: هر دو متهم نیز با اکثریت آراء مستحق تخفیف دانسته نشدند.

مؤمنی‌راد درباره پرونده دوم نیز گفت: این پرونده مربوط به مدیر مسئول سایت "بولتن‌نیوز" و مصاحبه‌شونده در این روزنامه، محمد محمدرضایی؛ نماینده سابق مجلس بود که با موارد اتهامی "توهین" و "نشر اکاذیب" مواجه بودند.

وی ادامه داد: هر دو متهم در موارد اتهامی، با رأی اعضای هیئت منصفه دادگاه مطبوعات مجرم شناخته نشدند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها