ماجرای فراری دادن ناکام میثم رضایی توسط همدستانش

کد خبر: 916032

دادستان تهران گفت: عوامل داخلی و همدستان میثم رضایی برای وی در پاسپورتش مهر خروج هم زده بودند.

ماجرای فراری دادن ناکام میثم رضایی توسط همدستانش

خبرگزاری فارس: دادستان عمومی و انقلاب تهران امروز گفت‌وگویی با رادیو تهران انجام داد که در پاسخ به سوال یکی از مخاطبان درخصوص پرونده شهرام جزایری گفت:. این فرد بعد از آزادی از زندان وارد عرصه تجارت و کار‌ها و فعالیت‌های تجاری شد، اما قصد خروج غیرقانونی از کشور داشت و عوامل داخلی و همدستانش برای وی مهر خروج هم در پاسپورتش زده بودند که با هوشیاری مأموران پلیس این فرد دستگیر شد.

اما ساعتی بعد دادستان تهران سخنان خود را اصلاح کرده و عنوان کرد: آن کسی که برایش در پاسپورت مهر خروج زده شده بود میثم رضایی مدیرشرکت مفتاح خودرو بوده است.

به این ترتیب می‌توان دریافت میثم رضایی برای فرار از هیچ اقدامی فروگذار نکرده و حتی تا مرحله ضرب مهر خروج بر ری پاسپورتش نیز پیش رفته بوده است که مأموران وی را دستگیر کرده اند.

براساس گفته‌های پیشین دادستان تهران پرونده شرکت مفتاح رهنورد به مدیر عاملی میثم رضایی با هزار و ۴۰۰ نفر شاکی و ۶۰۰ میلیارد تومان بدهی یکی از مهم‌ترین پرونده‌های مربوط به خودرو در کشور است.

میثم رضایی رئیس انجمن صنفی کارفرمایان واردکنندگان خودرو و مدیرعامل شرکت مفتاح رهنورد که خیلی‌ها به او لقب دست راست وزیر سابق وزارت صنعت، معدن و تجارت را داده‌اند، در زمینه واردات خودرو تخلفات فراوانی داشته است.

این در حالی است که حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای سخنگو و معاون اول قوه قضاییه ۱۷ شهریور امسال در برنامه تلویزیونی نگاه یک با اعلام خبر بازداشت میثم رضایی گفته بود که این فرد قصد داشت به صورت غیرقانونی از ایران خارج شود که با کمک وزارت اطلاعات به اتهام اخلال در نظام اقتصادی کشور دستگیر شد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها