هلاکت شرور معروف شرق ایران در پاتک پلیس

کد خبر: 916369

فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی از شناسایی یکی از بزرگترین باند‌های قاچاق مسلحانه موادمخدر و هلاکت شرور شرق کشور خبر داد.

هلاکت شرور معروف شرق ایران در پاتک پلیس

خبرگزاری تسنیم: سردار مجید شجاع با اعلام خبر شناسایی و دستگیری اعضای یکی از بزرگترین باند‌های قاچاق مسلحانه موادمخدر در شرق کشور با اقدامات عملیاتی و اشراف اطلاعاتی مأموران انتظامی استان خراسان جنوبی اظهار کرد: با تکمیل اطلاعات مأموران مبنی بر عبور قاچاقچیان از حوزه کویری شهرستان طبس، تیم‌های عملیاتی مبارزه با اشرار و قاچاقچیان مواد مخدر به حوزه کویری اعزام شدند.

فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی ادامه داد: نیمه شب گذشته مأموران پس از استقرار در کویر شهرستان طبس کاروان حامل موادمخدر اشرار مسلح را مشاهده کرده و به آن‌ها دستور ایست دادند.

شجاع افزود: اشرار و قاچاقچیان مسلح با مشاهده مأموران به طرف آن‌ها آتش گشوده و پلیس را با سلاح‌های سنگین و نیمه سنگین مورد هدف قرار دادند که با برتری آتش مأموران، اشرار زمین‌گیر شدند.

وی تصریح کرد: در پاک‌سازی محل درگیری تاکنون دو دستگاه موتورسیکلت متعلق به اشرار، ۱۳۹ کیلو تریاک و تعداد زیادی سلاح سنگین، نیمه سنگین و مهمات کشف شده است.

فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: در این عملیات یکی از اشرار معروف منطقه شرق کشور که سرکردگی کاروان حمل موادمخدر را نیز بر عهده داشت به هلاکت رسید؛ دو شرور زخمی و دو شرور دیگر نیز دستگیر شدند که عملیات پلیس برای شناسایی سایر متهمان و مرتبطان با این باند مسلح مواد مخدر ادامه دارد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها