باند‌های سارقان در استان بوشهر متلاشی شد

کد خبر: 916605

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر گفت: با اجرای طرح ضربتی مقابله با سارقان با متلاشی شدن باند‌های حرفه‌ای ۶۳ سارق در ۵ روز در استان بوشهر دستگیر شد.

باند‌های سارقان در استان بوشهر متلاشی شد

خبرگزاری تسنیم: سرهنگ جوشن سهرابی بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر یکی از اولویت‌های مهم پلیس طرح پیشگیری از جرم دانست و با تاکید بر مقابله با آسیب‌های اجتماعی اظهار داشت: طرح پیشگری از وقوع جرم با مشارکت مردم محقق می‌شود که در این راستا برای جلوگیری از وقوع جرم مردم باید به توصیه‌های پلیس توجه جدی کنند.

وی، با اشاره به اینکه امنیت در بوشهر پایدار و مستمر است افزود: برای برخورد با مجرمان از هیچ کوششی فروگذاری نمی‌شود و در این راستا مشارکت مردم بسیار مهم و حائز اهمیت است.

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر از اجرای طرح ضربتی با مجرمان و سارقان در استان خبرداد و بیان کرد:در همین راستا طرح عملیاتی شناسایی و دستگیری سارقان به مدت پنج روز در سراسر استان بوشهر اجرا شد.

سرهنگ سهرابی تصریح کرد: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی، و با همکاری ماموران انتظامی در مدت اجرای این طرح ۶۳ نفر سارق شناسایی و دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه افراد دستگیر شده در بازجویی پلیس به ۱۲۹ فقره سرقت اعتراف کردند گفت: در عملیات ضربتی در برخورد با باند‌های سرقت ۸ دستگاه خودرو و موتورسیکلت مسروقه کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر با بیان اینکه تلاش پلیس با جدیت برای تامین نظم و امنیت شهروندان ادامه دارد تاکید کرد: شهروندان در صورت امکان منازل خود را به دوربین‌های مداربسته مجهز کنند تا در جلوگیری از هرگونه سرقت اثرگذار شود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها