مادری پسر سارق اش را لو داد

کد خبر: 918494

رئیس پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری سارقی خبر داد که با اظهارات مادرش لو رفت.

مادری پسر سارق اش را لو داد

خبرگزاری تسنیم: ششم بهمن ماه ۹۷ خانمی با مراجعه به پلیس آگاهی از سرقت‌های پسرش پرده برداشت.

این خانم به کارآگاهان گفت: پسرم سارق است و مدام با دوستانش موجبات زحمت شده و نارضایتی را برای من و سایر اعضای خانواده ایجاد کرده، پسرم پول‌های به دست آمده از راه سرقت را صرف مصرف موادمخدر می‌کند و هر روز با افراد خلافکار مختلفی رفت و آمد داشته و در حال حاضر هم با یک دستگاه خودرو تیبا سرقتی تردد می‌کند.

با اطلاعات به دست آمده از صحبت‌های این خانم، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت و میلاد متهم اصلی این پرونده در منزلش واقع در دولت‌آباد حین استعمال ماده‌مخدر هروئین با یکی از همدستانش به نام مهرداد، دستگیر و به پایگاه نهم پلیس آگاهی انتقال داده شدند.

در تحقیقات مشخص شد، میلاد دارای چندین فقره سابقه کیفری و اعتیاد به ماده‌مخدر هروئین بوده که در حال حاضر با همدستی مهرداد با استفاده از یک دستگاه موتورسیکلت از ساعت ۱۲ شب تا ۵ صبح در قسمت‌های جنوبی شهر تهران از جمله شهرری، دولت‌آباد، باقرشهر، کهریزک و ... اقدام به سرقت لوازم داخلی خودرو‌ها می‌کنند.

میلاد در اعترافاتش به کارآگاهان گفت: از حدود هشت ماه پیش به تنهایی و در مواردی با همدستی مهرداد، بیش از ۵۰۰ فقره سرقت لوازم داخلی خودرو انجام دادم.

میلاد همچنین به سرقت هفت دستگاه خودروی پراید و تیبا اعتراف کرد و گفت: پس از سرقت خودرو‌های پراید و تیبا، مدتی از این خودرو‌ها برای سرقت لوازم داخل خودرو استفاده کرده و بعد از چند روز ضبط، باند و لوازم تزئینی آن‌ها را برداشته، لوازم سرقتی را به دو نفر مالخر فروخته و پول آن را خرج استعمال موادمخدر می‌کردم.

میلاد درباره نحوه یکی از سرقتهایش (سرقت تیبا) گفت: در مورخ دوم بهمن ۹۷ حین قدم زدن در منطقه پاکدشت، دیدم راننده یک دستگاه تیبا کنار دکه روزنامه‌فروشی بدون اینکه خودروی خود را خاموش کند و سوئیچ را بردارد، از خودرو خارج شده و به سمت دکه رفته که به محض دور شدن راننده وارد خودرو شده و از محل دور شدم.

سرهنگ کارآگاه کرم یوسف‌وند، رئیس پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: با اعترافات به دست آمده از متهم اصلی پرونده، دو خریدار اموال مسروقه نیز در شهرری شناسایی، دستگیر و مقادیری از اموال مسروقه از آن‌ها کشف شد.

وی از تحقیقات بیشتر برای شناسایی دیگر جرایم ارتکابی متهمان خبر داد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها