حمله با شوکر نگهبانان امنیتی به مشتری رستوران! +عکس

کد خبر: 919920

حمله با شوکر نگهبانان امنیتی یک رستوران به یک مشتری، صحنه‌ای وحشتناک را در وسط یکی از خیابان‌های آمریکا رقم زد.

حمله با شوکر نگهبانان امنیتی به مشتری رستوران! +عکس

باشگاه خبرنگاران جوان: ویدئویی که به تازگی منتشر شده است، لحظه‌ای وحشتناک را در یکی از خیابان‌های شهر فیلادلفیای آمریکا به تصویر می‌کشد. حمله با شوکر الکتریکی دو نگهبان امنیتی به یک مرد جوان در خیابان، صحنه‌ای وحشتناک را در وسط خیابان رقم زد.

در این ویدئو که توسط یک شاهد عینی و با کمک دوربین تلفن همراه تهیه شده است، مشاهده می‌شود که پس از این حمله ناگهان پای مرد جوان غرق شعله‌های آتش می‌شود و او در حالی که روی کف خیابان می‌غلتد، تلاش می‌کند آتش را خاموش کند. این اتفاق در مقابل یک رستوران رخ داد و ظاهراً این دو نگهبان امنیتی در رستوران کار می‌کردند.

حمله با شوکر نگهبانان امنیتی به مشتری رستوران! +فیلم

«پت تکنی»، شاهد عینی که این ویدئو را تهیه کرد، گفت: این مرد ابتدا در داخل رستوران بود و آنجا را ترک نمی‌کرد. ماموران امنیتی از این مرد خواستند رستوران را ترک کند و وقتی با مقاومت او مواجه شدند، با زور اقدام به بیرون کردن وی از رستوران کردند. این ویدئو نشان می‌دهد که در مقابل رستوران نگهبانان امنیتی از شوکر الکتریکی استفاده کرده و ناگهان بدن مرد جوان غرق شعله‌های آتش می‌شود.

پت در توئیتر خود نوشت: «من شاهد بودم که در اواخر شب این مشتری مورد حمله نگهبانان قرار گرفت و بدنش آتش گرفت.»

پلیس فیلادلفیای آمریکا گفت: هنوز گزارش یا شکایتی در مورد این حادثه دریافت نکرده است. این در حالی است که مدیر یا مدیران این رستوران نیز از اظهارنظر در این باره خودداری کرده‌اند.

گفتنی است؛ وقوع این حادثه در مقابل یکی از رستوران‌های شهر فیلادلفیای آمریکا در حالی خبرساز می‌شود که چند روز پیش نیز رفتار وحشتناک چند مأمور پلیس آمریکا با یک شهروند این کشور خبرساز شده بود. در حالی که این شهروند مرد نوزاد خود را در آغوش داشت، یکی از مأموران پلیس در مقابل خانواده او اقدام به کشیدن اسلحه به سمت این مرد کرده بود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها