تعزیرات حکومتی: مردم از دولت توقع مدیریت بازار را دارند

کد خبر: 920036

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی گفت: مردم از دولت توقع مدیریت بازار را دارند تا جایی که مشکلات معیشتی مردم به سامان شود و قاعدتاً سازمان تعزیرات، بازوی برخوردی و کنترلی دولت در این‌حوزه است.

تعزیرات حکومتی: مردم از دولت توقع مدیریت بازار را دارند

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان تعزیرات حکومتی گفت: مردم از دولت توقع مدیریت بازار را دارند تا جایی که مشکلات معیشتی مردم به سامان شود و قاعدتاً سازمان تعزیرات، بازوی برخوردی و کنترلی دولت در این‌حوزه است.

به گزارش سازمان تعزیرات حکومتی، جمال انصاری معاون وزیر دادگستری ورئیس سازمان تعزیرات حکومتی در دیدار با استاندار کرمان، گفت: شرایط یک سال گذشته ما در حوزه اجرایی و میدانی، یک سال پرکار بود که در استان‌ها با همراهی استانداران سراسر کشور این تلاش‌ها به ثمر نشسته است.

وی افزود: سازمان تعزیرات در تلاش است که با همراهی همه دستگاه‌های همکار خصوصاً استانداران، مدیریت بازار در حوزه وظایف سازمان بروز و ظهور بیشتری داشته باشد.

انصاری تاکید کرد: مردم از دولت توقع مدیریت بازار را دارند تا جایی که مشکلات معیشتی مردم به سامان شود و قاعدتاً سازمان تعزیرات، بازوی برخوردی و کنترلی دولت در این‌حوزه است.

محمد جواد فدائی استاندار کرمان در این دیدار، یکی از دو مشکل اصلی و عمده مردم را گرانی برشمرد و تصریح کرد: دولت با همه توان در تامین‌کالا‌های اساسی در تلاش است و هماهنگی در نرخ گذاری بین دستگاه‌های مرتبط در تنظیم بازار موثرتر است.

وی در ادامه با اشاره به ضرورت اعلام نرخ رسمی کالا‌های مصرفی مردم در مجموعه وزارت صنعت، معدن و تجارت در معرض دید مردم، اظهار داشت: این نرخ گذاری هدفمند باعث کاهش سوء استفاده در بازار می‌شود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها