وزیر سابق علوم: برگزاری ۳۸ انتخابات، نمایش دموکراسی است

کد خبر: 920620

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم در این ۴۰ سال با آزادی کامل و برمبنای فکری خود در انتخابات شرکت کرده‌اند و این نمایشی از یک نظام دموکراتیک است.

وزیر سابق علوم: برگزاری ۳۸ انتخابات، نمایش دموکراسی است

خبرگزاری فارس: محمدمهدی زاهدی شب گذشته در همایش نکوداشت چهل سالگی انقلاب اسلامی که در سالن علامه رفیعی دانشگاه آزاد قزوین برگزار شد اظهار کرد: دستاورد‌ها و افتخارات امروز نظام اسلامی مرهون ۴۰ سال جانفشانی ملتی است که با قدرت پای انقلاب اسلامی و امام خود ایستاده است.

وی با اشاره به برگزاری ۳۸ انتخابات در طول تاریخ انقلاب اسلامی افزود: مردم در این ۴۰ سال با آزادی کامل و برمبنای فکری خود در انتخابات شرکت کرده‌اند و این نمایشی از یک نظام دموکراتیک است.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: انقلاب در شرایطی کار خود را آغاز کرد که در همان نقطه نخست مشکلات خود و در هجوم دشمن حتی امکان خرید سیم خاردار را نداشت، اما امروز در حوزه‌های مختلف از جمله حوزه نظامی و قدرت دفاعی دارای کارآمدی و توانمندی بسیار بالا است.

وی بیان کرد: در حوزه تولید علم نیز این کشور توانسته در علوم مختلف از جمله تولید و به‌کارگیری از ماهواره از کشور‌های برتر دنیا هستیم و می‌توانیم آن را بسازیم.

زاهدی ادامه داد: پیش از انقلاب اسلامی تنها ۷ دانشگاه معتبر در کشور وجود داشت، اما امروز و به برکت انقلاب اسلامی شاهد وجود دانشگاه‌های ممتاز بسیاری در سرتاسر ایران هستیم.

وی بیان کرد: این رشد در حوزه‌های درمانی و بهداشتی نیز مشهود است تا جایی که متوسط عمر مردم از ۵۵ سال امروز با ۲۱ سال رشد به ۷۷ سال رسیده است.

وزیر سابق علوم در پایان یادآور شد: نظام جمهوری در ۴۰ سال اخیر توانسته زمینه رشد در تمام عرصه‌های کشور را فراهم کند و شاهد هستیم که در تمام حوزه‌‎ها از قبل از انقلاب جلوتر هستیم.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها