فرمانده ناجا: هیچ نگرانی امنیتی در کشور مشاهده نمی‌شود

کد خبر: 920881

فرمانده نیروی انتظامی گفت: برای راهپیمایی ۲۲ بهمن نیرو‌های ما در اقصا نقاط کشور آمادگی برقراری نظم و امنیت را داشته و به ویژه در حوزه روان‌سازی ترافیک، تدابیر لازم اتخاذ شده تا مردم به راحتی در جشن چهل سالگی انقلاب، حضور پر شور خود را به نمایش بگذارند.

فرمانده ناجا: هیچ نگرانی امنیتی در کشور مشاهده نمی‌شود

خبرگزاری ایسنا: سردار حسین اشتری در نشستی با اصحاب رسانه استان آذربایجان شرقی، با تاکید بر این‌که مردم، باشکوه‌ترین راهپیمایی را در ۲۲ بهمن ماه به نمایش می‌گذارند، تاکید کرد: امنیت باثباتی در مرز‌ها و شهر‌های کشور حاکم بوده و هیچ نگرانی امنیتی مشاهده نمی‌شود. البته دشمن همواره با تلاش مذبوحانه می‌خواهد نگرانی را به مردم منتقل کند، در حالی که جای نگرانی وجود نداشته و همکاران و دستگاه‌ها با اشراف اطلاعاتی کامل و آمادگی ۱۰۰ درصدی در صحنه حضور دارند و هر حرکتی را خنثی می‌کنند. وی اظهار کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران در دنیا به عنوان یک کشور مقتدر و پیشرفته مطرح است. فرمانده نیروی انتظامی با بیان این‌که آذربایجان شرقی یکی از استان‌های امن و باثبات کشور بوده و موضوع جرایم هم در این استان خوب مدیریت شده است، خاطرنشان کرد: با اقدامات خوب مسئولان استان و نیروی انتظامی وضعیت آرام و بسیار خوبی در استان داریم.

وی با اشاره به این‌که نیروی انتظامی حافظ جان، مال و ناموس مردم است و برای خدمت‌رسانی به مردم در صحنه‌های مختلف حضور دارد، افزود: امید است با حمایت‌ها و اعتمادی که مردم به این مجموعه دارند و در سال‌های اخیر افزایش نیز یافته است، بتوانیم پاسخگوی خوبی باشیم و آنگونه که شایسته است آرامش و امنیت مردم را ارتقا داده و تضمین کنیم.

وی در ادامه با تاکید بر این‌که وضعیت امنیتی در سراسر کشور خوب است، گفت: اقدامات پیشگیرانه خوبی در آذربایجان‌شرقی انجام شده و بر اساس شاخص‌ها، پیشرفت‌های خوب و کاهش جرایم در این استان حاصل شده است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها