قتل جوان ۱۸ ساله در ساری +عکس

کد خبر: 921586

جوان ۱۸ ساله ساروی بر اثر ضربات چاقو در منزل مسکونی در خیابان جهان‌پیما بلوار امام رضا (ع) ساری به قتل رسید.

قتل جوان ۱۸ ساله در ساری +عکس

خبرگزاری فارس: بعد از ظهر امروز جوان ۱۸ ساله به‌دلیل نامعلومی بر اثر ضربات چاقو در یک منزل مسکونی در خیایان جهان‌پیما بلوار امام رضا (ع) ساری کشته شد.

با اطلاع همسایگان، ماموران نیروی انتظامی و اورژانس ساری در محل حادثه حضور یافتند و جسد مقتول را به پزشکی قانونی منتقل کردند.

زن و شوهر جوان نیز در ارتباط با این حادثه بر سر صحنه جرم دستگیر شدند و گفته می‌شود قاتل مستاجر این منزل مسکونی بوده است.

به گفته شاهدان حادثه، قاتل با ضربات متعدد چاقو جوان ۱۸ ساله را در منزل مسکونی اجاره‌ای خود به قتل رساند و سپس یک گلدان بزرگ را بر سر مقتول کوباند.

علی عباسی مدیرکل پزشکی قانونی مازندران نیز با تایید خبر گفت: جوان ۱۸ ساله امروز شنبه ۲۰ بهمن ماه در شهرستان ساری با ضربات چاقو به قتل رسید که پس از وقوع این حادثه یک گروه از کارشناسان پزشکی قانونی برای پیگیری بیشتر به منطقه اعزام شدند تا موضوع را بررسی کنند.

سیدیونس حسینی‌عالمی دادستان عمومی و انقلاب مرکز مازندران نیز در این زمینه با بیان اینکه قاضی کشیک نیز سر صحنه قتل حاضر شده است، گفت: فعلا دو نفر در این ارتباط دستگیر شدند که در بررسی اولیه مشخص شد قاتل یک مرد ۲۷ ساله ساکن همین منزل مسکونی بوده است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها