کدام مدارس فردا چهارشنبه ۲۴ بهمن تعطیل است؟

کد خبر: 922510

معاون مدیرکل و مدیریت آموزش و پرورش میناب گفت: تمامی مدارس شهرستان میناب به علت آب‌گرفتگی مدارس تخریبی و نیز امکان اسکان همشهریان سیلاب‌زده تعطیل است.

کدام مدارس فردا چهارشنبه ۲۴ بهمن تعطیل است؟

خبرگزاری فارس: غلامرضا سالاری میری معاون مدیرکل و مدیریت آموزش و پرورش میناب گفت:: به دلیل بارش شدید باران در شهرستان میناب، تمامی مدارس این شهرستان فردا تعطیل اعلام شد. ‬

وی افزود: به علت آبگرفتگی مدارس تخریبی و ناایمن بودن این مدارس برای دانش‌آموزان و نیز احتمال اسکان همشهریان سیلاب‌زده در صورت لزوم در برخی مدارس، تمامی مدارس شهرستان میناب فردا چهارشنبه ۲۴ بهمن تعطیل است. ‬

گفتنی است: بارش باران، موجب آب‌گرفتگی معابر شهری در شهر میناب شده و رفت و آمد دانش‌آموزان را با مشکل مواجه کرده و همین مسئله و نا امن بودن سقف برخی از مدارس، علت تعطیلی مدارس شهرستان میناب است.

مدارس برخی شهرهای خراسان رضوی تعطیل شد

مدارس برخی شهرهای خراسان رضوی به دلیل بارش برف در نوبت صبح چهارشنبه تعطیل اعلام شد.

بارش برف که از بامداد سه شنبه در شهرهای مختلف خراسان رضوی آغاز شده موجی از خوشحالی میان مردم و کشاورزان را به دنبال داشت و موجب تعطیلی مدارس در برخی شهرها شد.

طبق اعلام آموزش و پرورش خراسان رضوی همه مدارس در تمام مقاطع منطقه جلگه رخ به دلیل بارش برف و لغزندگی معابر تعطیل است. همچنین تمام مدارس ابتدایی کلات، فریمان و احمدآباد در نوبت صبح چهارشنبه ۲۴ بهمن به دلیل بارش برف و لغزندگی تعطیل خواهد بود.

تمامی مدارس مقطع ابتدایی و مقطع متوسطه اول در نوبت صبح در شهرستان صالح‌آباد با یک ساعت تاخیر آغاز به کار خواهند کرد.

همچنین تمامی مراکز پیش دبستانی و مدارس استثنایی در تمام مقاطع مناطق ذکر شده فردا تعطیل خواهد بود.

مدارس بخش «نوک آبادـ» شهرستان خاش فردا تعطیل اعلام شد مسئول روابط عمومی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: براثر بارندگی های شدید و طغیان رودخانه های محلی مدارس بخش «نوک آباد» شهرستان خاش فردا تعطیل است.

علی مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: بنابر اعلام ستاد مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان مدارس مقطع ابتدایی و پیش دبستانی شهر «نوک آباد» شهرستان خاش به دلیل بارندگی های شدید و طغیان رودخانه های محلی فردا در نوبت صبح تعطیل است.

مسئول روابط عمومی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان افزود: همچنین تمام مقاطع تحصیلی دهستان های تابعه بخش «نوک آباد» شهرستان خاش نیز فردا در هر دو نوبت صبح و عصر تعطیل است.

آغاز فعالیت مدارس بویراحمد و دنا با دو ساعت تاخیر در صبح چهارشنبه

کلاس های درس مدارس شهرستان های بویراحمد، دنا و بخش دیشموک صبح چهارشنبه با دوساعت تاخیر شروع می شود.

بر اساس اطلاعیه ستاد بحران استان، با توجه به برودت هوا و یخبندان ناشی از بارش برف در برخی مناطق استان، مدارس شهرستان های بویراحمد، دنا و بخش دیشموک با دو ساعت تاخیر و از ساعت ۹ ‌صبح فعال می شوند.

همچنین شروع کلاس ها در سایر مناطق استان طبق روال معمولی خواهد بود.

تعدادی از مدارس خراسان شمالی تعطیل شد

بارش برف و برودت هوا تعدادی از مدارس شهرستان های خراسان شمالی را در نوبت صبح فردا تعطیل کرد. تعدادی از مدارس خراسان شمالی تعطیل شد

نقی هجرتی در مصاحبه با خبرنگار فارس در بجنورد با اشاره به تعطیلی برخی از مدارس استان خراسان شمالی طی نوبت صبح فردا ۲۴ بهمن‌ماه اظهار کرد: کلیه مدارس مناطق روستایی شهرستان بجنورد در مقاطع ابتدایی و متوسطه اول و دوم تعطیل است.

وی از تعطیلی برخی از مدارس شهرستان فاروج نیز خبر داد و گفت: مراکز آموزشی در مقاطع پیش‌دبستانی و ابتدایی در تمام منطق روستایی و مقطع متوسطه اول نیز در روستاهای خرق، ینگه قلعه, باش محله, قره چشمه این شهرستان تعطیل است.

مسئول روابط عمومی آموزش‌وپرورش خراسان شمالی ادامه داد: مدارس تمام مقاطع تحصیلی بخش شوقان در شهرستان جاجرم نیز بر اثر برودت هوا با یکساعت تأخیر آغاز می‌شود.

وی در انتها با اشاره به تعطیلی مدارس در برخی از روستاهای شهرستان اسفراین نیز گفت: مدارس ابتدایی روستاهای درپرچین، سرخ قلعه، کریم اباد بالا و پایین و در منطقه بام و صفی‌آباد مقاطع پیش‌دبستانی و ابتدایی روستاهای فتح اباد قوزه زن، کلاته بام، قوچ قره، آق قلعه، اسفید و جوزقه در نوبت صبح فردا ۲۴ بهمن‌ماه تعطیل است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها