۳۹ کیلوگرم تریاک در بوکان کشف شد

کد خبر: 923693

فرمانده انتظامی بوکان در ارتباط با کشف مواد مخدر در بوکان گفت: در یک عملیات از یک دستگاه سواری سمند در حال حرکت در محور سقز به بوکان ۳۹ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و ضبط شد.

۳۹ کیلوگرم تریاک در بوکان کشف شد

خبرگزاری فارس: مجید محبعلی امروز، با اشاره به مهم‌ترین کشفیات صورت گرفته در یک هفته گذشته در بوکان اظهار کرد: ماموران انتظامی در حال کنترل رفت و آمد خودروهای عبوری در یکی از محورهای بوکان یک دستگاه سواری را به ظن حمل کالای قاچاق متوقف می‌کنند.

وی با بیان اینکه در این خودرو ۷۴۸ قلم لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق کشف و ضبط شد، افزود: ارزش ریالی این کالاهای قاچاق با ارزیابی‌های انجام شده ۱۰۰ میلیون ریال برآورد شده است و در این ارتباط راننده خودرو نیز متهم شناخته و تحویل مراجع قضایی شد.

فرمانده انتظامی بوکان در ارتباط با کشف مواد مخدر در بوکان خاطرنشان کرد: در یک عملیات از یک دستگاه سواری سمند در حال حرکت در محور سقز به بوکان ۳۹ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و ضبط شد.

دستگیری سارق محتویات خودرو با ۳۲ فقره سرقت

وی در ادامه از دستگیری یک سارق محتویات خودرو در بوکان خبر داده و عنوان کرد: این سارق در بازجویی‌های انجام شده به ۳۲ فقره سرقت اعتراف کرده و با تشکیل پرونده مقدماتی راهی زندان شد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها