علت تیراندازی پلیس در اتوبان آزادگان چه بود؟

کد خبر: 926799

سه سارق که به بیش از ۵۰فقره سرقت باطری خودرو اقدام کرده بودند با شلیک پلیس دستگیر شدند.

علت تیراندازی پلیس در اتوبان آزادگان چه بود؟

خبرگزاری ایسنا: پس از وقوع چندین فقره سرقت باطری خودرو و مراجعه مالباختگان به کلانتری شهرک گلستان، ماموران این کلانتری رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار داده و تحقیقات اولیه را برای دستگیری این افراد آغاز کردند، اما با توجه به اینکه پس از گذشت مدتی از تحقیقات سرنخی از سارقان بدست نیامد، گشت‌های هدفمند این کلانتری در مناطقی که هدف سارقان بود افزایش داده شد.

گشت‌های ماموران انتظامی ادامه داشت تا ساعت چهار و نیم بامداد روز گذشته ماموران انتظامی در حین گشت‌زنی به سرنشینان یک دستگاه وانت پیکان مشکوک شده و برای انجام بررسی‌های بیشتر به آن‌ها دستور ایست دادند، اما سرنشینان این خودرو بلافاصله از محل متواری شدند. با متواری شدن متهمان، ماموران انتظامی به تعقیب آن‌ها پرداخته، اما بعد از دقایقی تلاش آن‌ها بی‌سر انجام ماند و متهمان متواری شدند.

در ادامه ساعت پنج بامداد همان روز گشت دیگری از ماموران نیروی انتظامی سرنشینان این خودرو را مشاهده کرده و به آن‌ها فرمان ایست می‌دهند، اما این بار نیز این افراد از محل متواری شده و ماموران به تعقیب آن‌ها می‌پردازند تا اینکه متهمان وارد اتوبان آزادگان شده و با سرعت بالایی به فرار خود ادامه می‌دهند. ماموران پس از ادامه این تعقیب و گریز ضمن رعایت قوانین به کارگیری سلاح، پنج تیر هوایی و دو تیر به لاستیک‌های این خودرو شلیک کرده و با متوقف شدن خودرو هر سه متهم را دستگیر کردند.

با دستگیری متهمان در بازرسی اولیه از خودرو سه باطری خودرو کشف شد که متهمان اظهار داشتند در سه ساعت گذشته در محدوده میدان المپیک به سرقت برده‌اند و سپس هر سه متهم به کلانتری منتقل شده و تحت بازجویی قرار گرفتند.

سرهنگ اکبر مرادی، رئیس کلانتری ۱۴۱ شهرک گلستان با تایید این خبر گفت: متهمان طی بازجویی‌های صورت گرفته به ۵۰فقره سرقت باطری خودرو با همکاری یکدیگر اعتراف کرده و پس از آن برای طی کردن مراحل قانونی در اختیار مقام قضایی قرار گرفتند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها