ترافیک شدید در جاده کرج-چالوس و سرگردانی مسافران

کد خبر: 927286

خبر‌های رسیده از جاده کرج - چالوس حکایت از بروز برخی مشکلات و سرگردان شدن مردم در برف و سرما دارد.

ترافیک شدید در جاده کرج-چالوس و سرگردانی مسافران

خبرگزاری ایسنا: بنا بر اطلاعات رسیده و تماس‌های هموطنان، جاده کرج - چالوس با ترافیک سنگین مواجه شده و بارش برف و سرمای شدید، مشکلاتی را برای مسافران و خودرو‌های عبوری از این مسیر ایجاد کرده است.

برخی گزارش‌ها حاکی است که هموطنان از ترس ریزش بهمن و یا تمام شدن بنزین خودروهایشان پیاده به دنبال سرپناهی جهت فرار از سقوط احتمالی بهمن و خطرات جانبی دیگر، می‌گردند.

همچنین شهروندان شکایت دارند که سامانه تلفن گویای ۱۲۰ و یا دیگر تلفن‌های امدادی در دسترس نیست و کسانی که در راه مانده‌اند، امکان برقراری ارتباط با این سامانه‌ها را ندارند.

در حال پیگیری این موضوع از مسئولان مربوطه است.

توضیحات پلیس‌راه درباره ریزش بهمن و ترافیک سنگین در جاده چالوس

فرمانده پلیس‌راه کشور توضیحاتی درباره ترافیک ایجاد شده در جاده چالوس و معطلی برخی از مسافران در این محور ارائه کرد.

سردار محمدحسین حمیدی در گفتگو با ایسنا درباره اینکه گفته می‌شود جاده چالوس مسدود شده و تعدادی از خودرو‌ها در این جاده متوقف شده‌اند، گفت: با توجه به ریزش بهمن در نقاطی از جاده چالوس مسیر مسدود شده و عوامل راهداری و پلیس‌راه اقدامات خود برای بازگشایی مسیر را آغاز کردند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر جاده چالوس مسدود است، گفت: تعدادی از خودرو‌ها که در مسیر و در طول محور در حال حرکت بوده‌اند با ریزش بهمن مجبور به توقف شده‌اند و در این میان متأسفانه علی‌رغم هشدار‌های متعدد پلیس برخی از خودرو‌ها زنجیر چرخ نداشته و همین موضوع سبب شد تا پس از بازگشایی مسیر نیز به دلیل سر خوردن خودرو‌های فاقد زنجیر چرخ در برف تردد در این جاده با اخلال مواجه شوند.

حمیدی با بیان اینکه عوامل پلیس‌راه در محل حضور داشته و چند تیم دیگر از سوی پلیس‌راه به محور چالوس اعزام شده‌اند، گفت: لازم است مسافران نیز در صورت بروز ترافیک سنگین از پیاده شدن از خودرو خودداری کرده و کمی شکیبا باشند تا مسیر بازگشایی شود. همچنین لازم است که رانندگان حتماً تجهیزات زمستانی نظیر زنجیر چرخ را به همراه داشته باشند.

فرمانده پلیس‌راه کشور با بیان اینکه جاده چالوس تا اطلاع ثانوی مسدود است، گفت: تمام تلاش عوامل پلیس‌راه و راهداری این است که خودرو‌هایی که در طول محور قرار دارند نیز سریع‌تر و به سلامت از داخل محور خارج شوند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها