حمله به زن جوان در اقدسیه تهران/جلوی پلیس رخ داد+عکس

کد خبر: 927292

۲ گوشی قاپ جوان در حال سرقت در اقدیسه از سوی ماموران پلیس دستگیر شدند.

حمله به زن جوان در اقدسیه تهران/جلوی پلیس رخ داد+عکس

رکنا: سرهنگ محسن آزاد بخت رییس کلانتری ۱۲۳ نیاوران در راستای این خبر گفت: ماموران در حال گشت‌زنی در محدوده مراکز تجاری واقع در خیابان اقدسیه متوجه نگرانی راکب موتورسواری شدند که با موتور روشن به سمت عقب حرکت می‌کرد و فردی نیز کمی عقب‌تر از وی در حال پیاده روی بود که در یک لحظه این فرد به خانمی که در حال مکالمه با گوشی اش بود، حمله ور شده و با قاپیدن گوشی وی بلافاصله سوار بر موتورسیکلت شده و از محل گریختند.

رئیس کلانتری ۱۲۳ نیاوران بیان داشت: با مشاهده سرقت ۲ موتورسوار بلافاصله طرح مهار و دستگیری سارق توسط ماموران گشت انتظامی کلانتری اجرا و ماموران موفق شدند پس از مدتی تعقیب و گریز، هر ۲ موبایل قاپ را دستگیر و گوشی همراه مال باخته را در بازرسی بدنی از آنان کشف کنند.

وی ادامه داد: با کشف گوشی سرقتی متهمان که چاره‌ای جز به اعتراف به سرقت نداشتند به جرم ارتکابی اعتراف و ماموران هر ۲ موبایل قاپ را برای تحقیقات پلیسی به کلانتری منتقل کردند.

سرهنگ آزاد بخت افزود: متهمان در کلانتری به ۲۰ فقره سرقت گوشی همراه با همکاری یکدیگر اعتراف و برای تحقیقات تکمیلی در اختیار پلیس آگاهی پایگاه یکم قرار گرفتند

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها