کشف ۱۱۹ قبضه سلاح غیرمجاز در خوزستان

کد خبر: 927815

فرمانده انتظامی استان خوزستان از کشف ۱۱۹ قبضه سلاح غیر مجاز در عملیات‌های پلیس طی پنج روز گذشته در سطح استان خبر داد.

کشف ۱۱۹ قبضه سلاح غیرمجاز در خوزستان

خبرگزاری فارس: به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حیدر عباس زاده فرمانده انتظامی استان خوزستان با تاکید بر برخورد قاطعانه پلیس با دارندگان سلاح‌های غیرمجاز و عاملین تیراندازی، گفت: در راستای ارتقاء امنیت عمومی استان، بیست و هشتمین مرحله طرح جمع آوری سلاح و مهمات غیر مجاز و افرادی که بسوی منازل، مغازه ها، خودرو‌ها و افراد تیراندازی می‌کنند با برنامه ریزی‌های مناسب و ارائه راهکار‌های اجرایی دستورات عملیاتی به پلیس اطلاعات و امنیت عمومی انتظامی استان ابلاغ شد.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: پلیس اطلاعات امنیت عمومی با همکاری سایر یگان‌های انتظامی و تلاش مستمر در سطح استان در پنج روز گذشته طی چندین عملیات پی در پی و موفق ۱۱۵ نفر از عاملین تیراندازی‌های غیر مجاز و دارندگان سلاح غیر مجاز شناسایی و دستگیر شدند.

عباس زاده اظهار داشت: در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعداد ۹ قبضه سلاح جنگی و ۱۱۰ قبضه سلاح شکاری جمعا ۱۱۹ قبضه سلاح غیرمجاز به همراه یک هزار و ۲۲۵ عدد انواع فشنگ کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی استان خوزستان در پایان تصریح کرد: نیروی انتظامی عزم خود را جهت برخورد قانونی با دارندگان سلاح‌های غیرمجاز و عوامل تیراندازی‌ها جزم نموده و با افراد خاطی هرگز مماشات نخواهد کرد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها