بلای وحشتناکی که پرستار کودک بر سر دختر خردسال آورد +عکس

کد خبر: 927848

اقدام وحشتناک یک پرستار کودک موجب شد تا جان یک کودک خردسال در معرض خطر قرار بگیرد.

بلای وحشتناکی که پرستار کودک بر سر دختر خردسال آورد +عکس

رکنا: اقدام وحشتناک یک پرستار کودک موجب شد تا جان یک کودک خردسال در معرض خطر جدی قرار بگیرد. پرت شدن این دختر سه ساله که هویتش مشخص نشده توسط یک پرستار کودک و برخوردش با کابینت داخل اتاق موجب شد تا او از ناحیه پیشانی شدیدا دچار آسیب شود.

این در حالی بود که این پرستار شرور به والدین دختر خردسال گفته بود که بچه آن‌ها سقوط کرده است. این پرستار نیز که هویتش مشخص نشده است در گزارش علت وقوع حادثه نوشته بود که دختر خردسال حین بازی دچار سقوط شده است.

ویدئویی که توسط دوربین مدار بسته تهیه شده است نشان می‌دهد که این زن پرستار از پشت و با هل دادن این دختر را به گوشه‌ای پرتاب می‌کند. در ویدئو مشاهده می‌شود این دختر در حالی که پیشانی اش غرق خون شده است به شدت گریه می‌کند. او در ادامه با یک آمبولانس به نزدیکترین بیمارستان منتقل شد. در حالی که دختر خردسال مدت سه روز است که در بیمارستان بستری شده است گفته می‌شود باید عمل جراحی پلاستیک روی پیشانی او انجام شود.

این اتفاق در یکی از مراکز نگهداری کودک در ایالت میزوری آمریکا رخ داد. بنا به گزارش ABC News مدیر این مرکز نگهداری کودک پس از بررسی دوربین مدار بسته داخل اتاقی که این حادثه رخ داده بود بلافاصله کارمند خاطی خود را اخراج کرد. " جنیفر هانسن"، وکیل خانوادگی این کودک در این باره گفت:: " آن‌ها کودک خود را به جایی سپرده بودند که گمان می‌رفت دارای امنیت لازم است، آن‌ها نزد افرادی گمارده می‌شوند که از آسیب مصون بمانند. خانواده این کودک نمی‌توانند دیگر شاهد این باشند که دختر آن‌ها در آینده نیز با آسیب دیگری مواجه شود. علت این پیگیری مصرانه این است که خانواده این دختر نگران جان فرزند خود هستند و نمی‌خواهند این حادثه در آینده برای دختر آن‌ها و هر بچه دیگری اتفاق بیافتد. "

تحقیقات پلیس محلی آمریکا در این باره ادامه دارد. این در حالی که این خانواده شاکی از سپردن دختر و یک پسر خردسال دیگر خود به این مرکز نگهداری کودک منصرف شده اند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها