مامور پلیس ناجی جان مرد تویوتا سوار تهرانی شد +عکس

کد خبر: 929240

محمد عبدالرحیمی مامور راهنمایی و رانندگی جان راکب خوروی تویوتا که با حال وخیمی در محل نامناسب در اتوبان همت پارک کرده بود را از مرگ نجات داد.

مامور پلیس ناجی جان مرد تویوتا سوار تهرانی شد +عکس

رکنا: محمد عبدالرحیمی مامور راهنمایی و رانندگی در حال گشت زنی در اتوبان شهید همت بعد از اتوبان شهید چمران بوده که با مشاهده‌ی حال وخیم راکب خوروی تویوتا که در محل نامناسب توقف کرده است توجهش جلب می‌شود و خودرو را به محل مناسب انتقال داده و پس از بررسی علائم حیاتی بیمار، سریعا عملیات احیای قلبی و موارد پزشکی را تا زمان رسیدن اورژانس انجام داده و جان راننده را نجات داده است.

ستوان یکم محمد عبدالرحیمی مامور راهنمایی در این باره می‌گوید: در ساعت ۱۸ روز گذشته با مشاهده تویوتای مشکی رنگ پارک شده در اتوبان همت روی پل چمران برای دادن تذکر به دلیل پارک در جای نامناسب به سمت خودرو رفتم و متوجه بیحال بودن راننده شدم.

بعد از چندبار کوبیدن به شیشه خودرو برای اینکه وی را هشیار کنم متوجه شدم راننده حال وخیمی دارد و از لحاظ تنفسی مشکل دارد. به محض اینکه این موضوع را متوجه شدم با اورژانس تماس گرفتم و بعد از آن با راهنمایی‌های اورژانس به دلیل پایین بودن نبض وی مجبور به احیای قلبی شدم تا همکاران اورژانس برسند.

وی در پایان افزود: بعد از انجام مراحل احیا و رسیدن اورژانس در محل بیمار سریعا به بیمارستان فیروزگر انتقال پیدا کرد و خودرو به خانواده بیمار تحویل داده شد

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها