یک کشته و ۴ مصدوم در واژگونی پژوپارس +عکس

کد خبر: 929601

مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان گفت: واژگونی خودروی سواری پژوپارس در کمربندی خمینی‌شهر- شاهین‌شهر، پشت پالایشگاه اصفهان یک کشته و ۴ مصدوم به دنبال داشت.

یک کشته و ۴ مصدوم در واژگونی پژوپارس +عکس

خبرگزاری فارس: مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان گفت: واژگونی خودروی سواری پژوپارس در کمربندی خمینی‌شهر- شاهین‌شهر، پشت پالایشگاه اصفهان یک کشته و ۴ مصدوم به دنبال داشت.

غفور راستین از واژگونی خودوری سواری پژوپارس در کمربندی خمینی‌شهر- شاهین‌شهر، پشت پالایشگاه اصفهان خبر داد و اظهار کرد: در ساعت ۰۷:۱۸ دقیقه صبح امروز با اورژانس تماس گرفته شد و ۴ دستگاه آمبولانس ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شد.

مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان در ادامه افزود: در این حادثه یک مرد ۲۹ ساله جان خود را از دست داد و ۴ مرد ۳۵ ساله مصدوم و توسط آمبولانس‌های اعزامی به بیمارستان‌های گلدیس شاهین‌شهر و ۹ دی منظریه خمینی‌شهر منتقل شدند.

یک کشته و ۴ مصدوم در واژگونی پژوپارس +عکس

وی در ادامه از تصادف خودروی سواری پراید با خودوری وانت مزدا در روز گذشته سخن گفت و تصریح کرد: این حادثه در جاده اصفهان- مبارکه رخ داد که در ساعت ۱۸:۱۸ دقیقه روز جمعه با اورژانس تماس گرفته شد و ۳ دستگاه آمبولانس ۱۱۵ به همراه یک کد هلال‌احمر به محل حادثه اعزام شدند.

راستین ادامه داد: در این حادثه ۹ مرد در محدوده سنی ۱۸ تا ۳۲ ساله مصدوم شدند که همگی به غیر از یک مرد ۳۲ ساله به دلیل عدم رضایت به اعزام، توسط آمبولانس و هلال‌احمر به بیمارستان محمدرسول‌الله (ص) مبارکه منتقل شدند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها