انفجار منزل مسکونی در خزانه با یک فوتی

کد خبر: 930624

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران از انفجار منزل مسکونی در خزانه بخارایی خبر داد و گفت: در این حادثه یک نفر فوت کرده و دو نفر مصدوم شدند.

انفجار منزل مسکونی در خزانه با یک فوتی

خبرگزاری فارس: جلال ملکی از وقوع یک فقره انفجار و آتش سوزی در یک منزل مسکونی واقع در محله خزانه بخارایی خبر داد.

وی افزود: این حادثه ساعت ۵:۵۹ صبح امروز به سامانه آتش نشانی شهر تهران اطلاع داده شد و آتش نشانان در کمتر از ۴ دقیقه به محل حادثه اعزام شدند.

ملکی با اشاره به این مطلب که ۳ ایستگاه آتش نشانی برای اطفای حریق یک منزل سه طبقه قدیمی که هر طبقه آن ۵۰ متر وسعت داشت اعزام شدند گفت: با حضور آتش نشانان مشاهده شد در طبقه دوم این ساختمان انفجار شدیدی رخ داده است.

وی افزود: شیشه‌ها و بخشی از دیواره ساختمان نیز بر روی یک دستگاه پراید که در کنار خیابان متوقف بود ریخته شده بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران با اشاره به این مطلب که این انفجار باعث آتش سوزی گسترده‌ای شده بود و آتش در حال سرایت به دیگر طبقات این ساختمان بود گفت: زمانی که آتش نشانان رسیدند شعله‌های آتش به بیرون سرایت کرده بود و اطلاعات اولیه مبنی بر این بود که ۳ نفر داخل ساختمان محبوس هستند.

وی گفت: آتش نشانان همزمان با اطفای حریق این سه نفر را که خانم و آقای مسن و یک مرد ۲۷ ساله بودند از داخل آتش خارج و تحویل عوامل اورژانس دادند که مشخص شد آقا و خانم مسن دچار سوختگی و مصدوم شدند و مرد ۲۷ ساله نیز در اثر شدت سوختگی جان خود را از دست داده است.

ملکی گفت: علت این حادثه در دست بررسی است و در حال حاضر آتش کاملا اطفا شده است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها