بارش برف و باران در جاده‌های ۱۰ استان

کد خبر: 931616

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور از بارش برف و باران در محور‌های مواصلاتی ۱۰ استان کشور خبر داد.

بارش برف و باران در جاده‌های ۱۰ استان

خبرگزاری تسنیم: سرهنگ نادر رحمانی درباره آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محور‌های مواصلاتی کشور اظهار کرد: هم‌اکنون در اکثر محور‌های دو استان آذربایجان شرقی و غربی، محور کوهرنگ ـ. مسجد سلیمان در استان چهارمحال و بختیاری، محور توسکستان ـ. شاهرود در استان گلستان، محور اسالم به خلخال در استان گیلان، محور‌های مواصلاتی در ارتفاعات استان سمنان، محور کرج ـ. چالوس، هراز و فیروزکوه شاهد بارش برف هستیم.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ادامه داد: صبح امروز به دلیل بارش برف و کولاک محور فیروزکوه در محدوده گدوک مسدود شد که مجبور شدیم راه را بسته و وسایل‌نقلیه را به استفاده از زنجیرچرخ ملزم کنیم و هم‌اکنون نیز تردد در این محدوده فقط با زنجیرچرخ امکان‌پذیر است.

وی با اشاره به بارش باران در اغلب محور‌های استان خراسان شمالی، گیلان، مازندران، گلستان و ایلام از مه‌گرفتگی همراه با کاهش دید برای راننده در ارتفاعات محور‌های استان‌های همدان، مازندران، اردبیل و خراسان شمالی وجود دارد.

رحمانی از ترافیک نیمه‌سنگین در ورودی کلان‌شهر تهران خبر داد و یادآور شد: بخشی از سفر‌های نوروزی شکل گرفته و حجم ترافیک در محور‌های ورودی‌های کلان‌شهر‌ها کمی کمتر از روز‌های گذشته است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور تصریح کرد: محور کیاسر ـ. سمنان در دو استان مازندران و سمنان و گردنه شاه‌منصوری در استان چهارمحال و بختیاری به دلیل بارش‌های اخیر مسدود است و تلاش برای بازگشایی آن‌ها ادامه دارد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها