آخرین وضعیت مصدومان سیل شیراز

کد خبر: 933031

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: از تعداد۱۱۰ مصدوم حادثه سیل شیراز در حال حاضر ۱۴ نفر در بیمارستان‌های فوق‌تخصصی دانشگاه علوم پزشکی شیراز بستری هستند.

آخرین وضعیت مصدومان سیل شیراز

خبرگزاری تسنیم: معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: از تعداد۱۱۰ مصدوم حادثه سیل شیراز در حال حاضر ۱۴ نفر در بیمارستان‌های فوق‌تخصصی دانشگاه علوم پزشکی شیراز بستری هستند.

عبدالخالق کشاورزی ضمن تشریح نحوه ارائه خدمات به مصدومان حادثه سیل شیراز، اظهارداشت: هم اکنون از تعداد ۱۱۰ مصدوم این حادثه ۱۴ نفر در بیمارستان‌های شهید فقیهی، شهید رجایی و نمازی شیراز بستری هستند و تا بهبودی کامل از خدمات رایگان برخوردار می‌شوند.

وی تاکید کرد: از دیگر دانشگاه‌ها خواسته شده بعد از اتمام درمان این مصدومان در شیراز، خدمات مورد نیاز پس از ترخیص را در شهرستان محل سکونت دریافت کنند.

کشاورزی با اشاره به اینکه بیشترین علت بستری مصدومان شکستگی اندام و مشکل دستگاه تنفسی به دلیل غرق شدن است، افزود: مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز این آمادگی را دارد تا بهبودی کامل مصدومان بنا به تشخیص پزشک معالج در بیمارستان از خدمات درمانی بهره‌مند شوند.

وی با بیان اینکه در حادثه سیل اخیر شیراز، شهروندانی در محله سعدی با مشکل مواجه شده‌اند، گفت: به دلیل لزوم توجه به بیماری‌های گوارشی و تنفسی احتمالی در محله سعدی مستقر شده‌ایم و مقرر شده شهروندان محله سعدی بنا بر تشخیص پزشک از خدمات رایگان درمانی و پاراکلینیکی دانشگاه استفاده کنند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز یادآور شد: امسال برای نخستین‌بار درمانگاه فوق تخصصی شهید مطهری در ایام نوروز به بیماران خدمات ارائه می‌کند که از ابتدای تعطیلات تاکنون روزانه به ۳۰۰ مراجعه‌کننده خدمات ارائه کرده است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها