مدیر خارج‌نشین بیمارستان امام خمینی عزل شد+سند

کد خبر: 933544

پس از انتشار خبری در خبرگزاری فارس در خصوص سفر خارجی یکی از مدیران بیمارستان امام خمینی کرمانشاه، مدیرعامل این بیمارستان با صدور حکمی مدیر مربوط را عزل کرد.

مدیر خارج‌نشین بیمارستان امام خمینی عزل شد+سند

خبرگزاری فارس: روز گذشته خبری از طریق یک منبع آگاه به دست خبرنگار فارس رسید که نشان دهنده سفر خارجی مدیر بیمارستان امام خمینی (ره) پیش از وقوع بحران سیل بود.

این منبع آگاه به فارس گفته بود که آقای دکتر «حسین امیری» که مدیر آن مرکز آموزشی-درمانی است از ۷ فروردین به کشور آلمان سفر کرده و هم اکنون در در تعطیلات به سر می‌برد!

سفر خارجی مدیر این بیمارستان با توجه به اینکه استاندار کرمانشاه رسماً همه مرخصی‌ها را در سطح استان لغو از سوی دیگر کرمانشاه در حال آماده شدن برای مقابله با سیل بود، خبری ناامیدکننده به شمار می‌رفت.

پس از انتشار این خبر در خبرگزاری فارس، رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) به سفر خارجی مدیر این بیمارستان واکنش نشان داده و با ابلاغ حکمی دکتر امیری را از سمت خود برکنار و آقای «برزو کمری» را به عنوان جانشین وی معرفی کرده است.

مدیر خارج‌نشین بیمارستان امام خمینی عزل شد+سند

توضیح وزارت بهداشت درباره یک خبر

دکتر مخصوصی مدیرعامل بیمارستان امام خمینی(ره) کرمانشاه عزل دکتر حسین امیری مدیر (معاون توسعه) بیمارستان امام خمینی(ره) توضیحاتی ارائه کرد.

دکتر مخصوصی گفت: ابلاغی که به عنوان عزل مدیر بیمارستان در فضای مجازی منتشر شده است، یک ابلاغ داخلی است که با توجه به حجم فعالیت های بیمارستان در بحران و برای انجام بی وقفه و دقیق خدمات شبانه روزی مرکز صادر شده است و این ابلاغ ربطی به مدیر بیمارستان ندارد.

گفتنی است انتصاب یا عزل مدیران بیمارستانها مستقیما از اختیارات رییس دانشگاه علوم پزشکی است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها