تعبیر خواب دوران بارداری: ۳۰ خواب زن باردار که فرزند پسر را پیشگویی می‌کنند

کد خبر: 934661

تعبیر خواب همیشه از مسائل کنجکاوبرانگیز زندگی انسان است. اما در این مطلب می‌خواهیم به شما اطلاعاتی درباره تعبیر خواب زنان باردار بدهیم. اگر این خواب‌ها را در دوران بارداری ببینید به این معناست که احتمالا شما صاحب پسر خواهید شد.

تعبیر خواب دوران بارداری: ۳۰ خواب زن باردار که فرزند پسر را پیشگویی می‌کنند

تعبیر خواب همیشه از مسائل کنجکاوبرانگیز زندگی انسان است. اما در این مطلب می‌خواهیم به شما اطلاعاتی درباره تعبیر خواب زنان باردار بدهیم. اگر این خواب‌ها را در دوران بارداری ببینید به این معناست که احتمالا شما صاحب پسر خواهید شد.

دیدن خواب اژدها

وقتی زن باردار خواب اژدها ببینید یعنی پسرش در آینده به فرد مشهوری تبدیل می‌شود. اگر اژدها در بغل شما باشد یا در اتاق خواب شما یعنی پسرتان بسیار معروف می‌شود. اژدها در آسمان نیز نشان دهنده پسر سرکش است. اگر اژدها پیدا کردید یعنی نوزاد پسرتان استعداد زیادی دارد.

دیدن مار در خواب

اگر در زمان بارداری مار ببینید یعنی صاحب نوزاد پسر می‌شوید. اگر مار پیدا کنید که این هم نشانه خوبی است و آن نوزاد آینده درخشانی خواهد داشت.

دیدن گاو در خواب

اگر در خواب گاو ببینید یعنی صاحب یک پسر لایق می‌شوید. گاو شاخ دار که حتما نشانه پسر است. اما اگر گاوی را ببینید که شاخ ندارد یعنی دختر به دنیا می‌آورید.

دیدن خوک در خواب

اگر خوک در خواب ببینید یعنی به ثروت می‌رسید و نوزاد پسرتان نیز بسیار مرفه و با اقبال بلند خواهد شد. خوک سیاه یعنی حتما فرزند پسر به دنیا می‌آورید. خوک سواری کردن هم نشانه معروف شدن پسر شما در آینده است.

دیدن لاکپشت دریایی در خواب

وقتی لاک پشت دریایی در خواب ببینید یعنی نوزاد پسر شما در آینده بسیار شخص قوی‌ای خواهد شد.

دیدن ببر در خواب

اگر ببر در خواب ببینید یعنی پسر شما بسیار شجاع خواهد شد. اگر روی ببر سوار بودید یا ببر به شما حمله کند یعنی صاحب یک پسر متفاوت خواهید شد.

دیدن اسب در خواب

اگر خواب اسب مسابقه دیدید یعنی پسرتان در داخل منزل و بیرون منزل بسیار سخاوتمند خواهد شد. سوار شدن بر یک اسب سیاه در یک دشت هم نشان دهنده این است که حتما صاحب نوزاد پسر می‌شوید.

دیدن درنا در خواب

اگر خواب دیدید در بغل‌تان درناست یعنی صاحب فرزند پسر می‌شوید. اگر روی درنا سوار شده باشید و در آسمان باشید یعنی پسری باشرافت و متواضع خواهید داشت.

دیدن خروس در خواب

دیدن خروس در خواب هم نشانه به دنیا آوردن نوزاد پسر است. اگر خواب مرغی را ببینید که روی سقف پرواز می‌کند یعنی پسرتان در تاریخ نامدار می‌شود.

دیدن برنج در خواب

اگر در خوابتان برنج دیدید یا صحنه برداشت برنج را دیدید یعنی صاحب پسری می‌شوید که آینده‌ای درخشان خواهد داشت.

دیدن درخت میوه در خواب

دیدن درخت میوه در حیاط هم نشانه تولد پسری است که در آینده به شخصیت برجسته‌ای تبدیل می‌شود.

دیدن بادمجان در خواب

اگر به بادمجان دست بزنید یعنی صاحب فرزند پسر می‌شوید.

دیدن بامبو در خواب

اگر در خواب بامبو دیدید یعنی پسر شما در آینده فردی قدرتمند می‌شود.

دیدن میوه‌های آبدار در خواب

اگر در خواب میوه تازه و آبدار دیدید یعنی فرزند پسر به دنیا می‌آورید در صورتی که تعداد آن میوه‌ها فرد باشد حتما فرزندتان پسر است.

دیدن گل داودی در خواب

گل داودی یعنی صاحب پسر می‌شوید.

دیدن خورشید در خواب

اگر در خواب خورشید را ببلعید یا آن را بغل کنید یعنی پسری پرآوازه به دنیا می‌آورید. اگر خواب هاله خورشید را ببینید یا ببینید که خورشید توسط ماه نیز بلعیده شد یعنی پسر به دنیا می‌آورید.

دیدن ستاره دنباله دار در خواب

اگر در خواب ستاره دنباله دار دیدید یعنی پسرتان هنرمند خواهد شد. اگر ستاره‌ای در آغوش گرفته بودید یعنی پسر شما به هنرمندی شهیر تبدیل می‌شود.

دیدن بارش برف سنگین در خواب

اگر در خواب شاهد بارش برف سنگین بودید یعنی صاحب پسری سالم و قوی می‌شوید.

دیدن سونامی در خواب

اگر در خواب سونامی دیدید یعنی با وجود مشکلات پسر سالمی به دنیا می‌آورید.

دیدن زمین در خواب

دیدن و دست زدن به زمین در خواب نشانه تولد پسری متفاوت است. جمع کردن سنگریزه در خواب هم نشان دهنده به دنیا آوردن پسر است.

دیدن کوه در خواب

اگر خواب دیدید که از کوه بالا رفتید و در دست‌هایتان چیزهای مختلفی وجود دارد یعنی یعنی صاحب یک پسر سیاستمدار و دانشمند می‌شوید. همچنین دعا کردن بر روی یک تپه هم نشان دهنده به دنیا آوردن فرزند پسر است.

دیدن مروارید در خواب

دیدن مروارید در خواب یعنی صاحب پسری زیبا رو و دارای هوش بسیار می‌شوید.

دیدن جام طلا یا نقره در خواب

اگر از جام طلا یا نقره چیزی می‌نوشیدید یعنی صاحب فرزند پسر می‌شوید. دیدن یک جفت حلقه هم نشان دهنده پسر است. دیدن طلا و جواهرات در خواب هم نشان دهنده فرزند پسر است.

دیدن آینه در خواب

اگر در خواب دیدید که به آینه خیره شده بودید یعنی پسری به دنیا می‌آورید که بسیار نامدار و مشهور می‌شود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها