تکذیب دستگیری زن داعشی در مرز بازرگان

کد خبر: 936346

فرماندار و رییس شورای تامین شهرستان ماکو گفت: خبر دستگیری یک زن داعشی در مرز بازرگان که روز گذشته در فضای مجازی منتشر شد، صحت ندارد.

تکذیب دستگیری زن داعشی در مرز بازرگان

خبرگزاری فارس: حسین عباسی اظهار کرد: یک زن در بدو ورود قانونی به کشور توسط پلیس گذرنامه به عنوان مظنون دستگیر و در اختیار دستگاه امنیتی قرار گرفته است.

وی با تاکید بر اینکه موضوع توسط دستگاه‌های امنیتی در دست بررسی است، ادامه داد: مرزهای ایران در این منطقه با تلاش مرزبانان و مرزداران غیور در امنیت کامل است و هیچ فرد معاندی توان ورود به کشور از طریق مرز را ندارد.

فرماندار ماکو خاطر نشان کرد: با تلاش نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی امنیت کامل و پایدار در مرزهای ماکو و بازرگان برقرار است و نیروی انتظامی با قاچاقچیان و تردد غیر قانونی در مرز‌ها به‌شدت برخورد می‌کند.

وی با اشاره به گمرک بازرگان تصریح کرد: گمرک بازرگان به عنوان بزرگترین گمرک زمینی کشور، نقش اساسی در رشد و توسعه این منطقه دارد و واحدهای نظارتی به جد ورود و خروج ترانزیت کالا و تردد مسافران را کنترل و رصد می‌کنند.

به گزارش فارس، شهرستان ماکو دارای 140 کیلومتر مرز مشترک با نخجوان و 130 کیلومتر مرز مشترک با کشور ترکیه است و در شمال آذربایجان‌غربی واقع شده است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها