یوروی جعلی باعث بازداشت زنی در آلمان شد

کد خبر: 938437

سرکلانتر هفتم پایتخت از دستگیری 2 فروشنده یوروهای جعلی خبر داد و گفت: متهمان با فروش ارزهای جعلی، موجب بازداشت زنی در کشور آلمان شدند.

یوروی جعلی باعث بازداشت زنی در آلمان شد

خبرگزاری فارس: پرونده‌ای به دادخواهی مردی میانسال از دادسرای ناحیه 36 جرایم مالی و ارزی به کلانتری 109 بهارستان ارجاع شد.

شاکی پس از حضور در کلانتری در اظهارات خود، بیان داشت: در بیست و یکم فروردین ماه سال جاری مبلغ 10 هزار یورو به مبلغ یک میلیارد و600 میلیون ریال از فردی در میدان فردوسی خریداری کرده ام و مبلغ 2 هزار و 500 یورو را همسرم به کشور آلمان انتقال داده و در آنجا پلیس آلمان پول‌‌ها را جعلی تشخیص داده و همسرم را بازداشت کرده‌اند.

پس از آن با فروشنده تماس گرفتم ولیکن دیگر وی جواب مرا نمی‌دهد.

بر پایه این گزارش تیمی از ماموران کلانتری 109 بهارستان وارد عمل شده و شناسایی و دستگیری متهم را در دستور کار قرار دادند.

در تحقیقات پلیسی متهم پرونده در میدان فردوسی دستگیر و تحقیقات پلیسی وارد گام بعدی شد.

متهم در بازجویی اعتراف کرد که یوروهای جعلی را از شخصی در ولنجک خریداری کرده که شناسایی متهم دوم پرونده نیز در دستور کار قرار گرفت.

نهایتا پس از مدتی مراقبت‌های ویژه در اطراف مخفیگاه متهم، وی روز گذشته نهم اردیبهشت ماه دستگیر و به کلانتری منتقل شدند.

سرهنگ دوستعلی جلیلیان سرکلانتر هفتم پلیس پایتخت با اعلام خبر فوق اظهار داشت: با اعتراف متهمان به همکاری با یکدیگر مبنی بر فروش یوروهای جعلی، تحقیقات پلیسی برای کشف سایر جرایم مشابه متهمان و شناسایی سایر همدستان آنان ادامه دارد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها