شوکوتریاک به آمریکا نرسید

کد خبر: 938684

جانشین پلیس پیشگیری فاتب از دستگیری دو قاچاقچی مواد مخدر که قصد داشتند تریاک را در بسته‌های شکلات به آمریکا و در یک چمدان به انگلیس پست کنند، خبر داد.

شوکوتریاک به آمریکا نرسید

خبرگزاری ایسنا: سرهنگ جلیل موقوفه‌ای گفت: روز گذشته مردی جوان به اداره پست چهارراه لشگر مراجعه و تقاضای ارسال بسته پستی حاوی چند بسته شکلات تلخ را به آمریکا کرد که کارکنان اداره پست به رفتار عجیب این مرد مشکوک و موضوع را به کلانتری ۱۱۲ ابوسعید اطلاع دادند.

وی توضیح داد: با اعزام تیمی از ماموران کلانتری به محل مشخص شد که این فرد به طرز ماهرانه‌ای در بسته‌ها، تریاک آب شده را به شکل شکلات تلخ جاسازی کرده است.

وی با اشاره به پرونده‌ای دیگر اظهار کرد: در مورد دیگر نیز با اعلام کارکنان اداره پست، مبنی بر اینکه فردی با مراجعه به اداره پست چهارراه لشگر تقاضای ارسال یک چمدان به کشور انگلستان را کرده است، ولی چمدان مشکوک به نظر می‌رسد، تیمی از ماموران کلانتری ۱۱۲ ابوسعید در محل حاضر و در بررسی‌های تخصصی مشخص شد که متهم به طرز ماهرانه در داخل بدنه چمدان مقدار ۶۵۰ گرم تریاک را جاسازی کرده است و قصد انتقال این چمدان را به کشور انگلستان دارد.

جانشین پلیس پیشگیری پایتخت با بیان اینکه متهمان هر دو پرونده دستگیر شدند، گفت: این افراد به همراه مواد مخدر کشف شده به کلانتری منتقل شده‌اند و در تحقیقات بعدی به جرم ارتکابی اعتراف کردند.

به گفته سرهنگ موقوفه‌ای، هر دو قاچاقچی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفته‌اند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها