بازپروی ۶۵۰ معتاد متجاهر در مرکز سروش

کد خبر: 938813

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر گفت: در حال حاضر حدود ۶۵۰ نفر از معتادان متجاهر به این محل منتقل شده و در پروسه درمان قرار گرفته‌اند، قدیمی‌ترین فردی که در این مرکز حضور دارد نزدیک ۳ ماه و ۱۵ روز در اینجا است.

بازپروی ۶۵۰ معتاد متجاهر در مرکز سروش

خبرگزاری تسنیم: سردار محمدمسعود زاهدیان پیش از ظهر امروز در بازدید از مرکز نگهداری، درمان و کاهش آسیب ماده ۱۶ مهر سروش اظهار کرد: مرکز سروش در پی تلاش‌های صورت گرفته توسط ستاد مبارزه با موادمخدر و پلیس مبارزه با موادمخدر، از حدود سه ماه قبل آماده بهره‌بردای شد.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر افزود: در حال حاضر حدود ۶۵۰ نفر از معتادان متجاهر به این محل منتقل شده و در پروسه درمان قرار گرفته‌اند، قدیمی‌ترین فردی که در این مرکز حضور دارد نزدیک ۳ ماه و ۱۵ روز در اینجا است.

وی با اشاره به برگزاری کلاس‌های متنوع آموزشی، مهارتآموزی در این مرکز، تصریح کرد: روزانه حدود ۵۰ تا ۶۰ نفر در قسمت مددکاری این مرکز پذیرش می‌شوند.

زاهدیان با بیان اینکه شرایط جسمی این مددجویان بسیار بهتر از روز اولی است که به اینجا آمدند، خاطرنشان کرد: افراد توانمندی در بین مددجویان این مرکز وجود دارند.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر با بیان اینکه این مجموعه ظرفیت پذیرش تا ۲ دو هزار نفر را دارد، متذکر شد: در صدد توسعه این مرکز هستیم.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها