فال روزانه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ + فال متولدین امروز 28 اردیبهشت

کد خبر: 940110

فال امروز فال متولدین امروز فال روزانه 28 اردیبهشت فال متولدین روز

فال روزانه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ + فال متولدین امروز 28 اردیبهشت

دوست عزیزی که امروز چشم به جهان گشوده ای زادروزتان مبارک

شما فردی با انرژی،منطقی،با پشتکار و با روحیه هستید اما امان ا ز زمانی که آشفته و بی قرار شوید و دنیارا بهم بریزید.شرایط مالی و شغلی شما رشد چشمگیری خواهد داشت و باعث بهبود شرایط شما خواهد شد.امسال خیالتان از روابط عاطفی تان کاملا راحت است چون چیزی جز عشق مشاهده نخواهید کرد.

فروردین:

بهتر است هرآنچه را که علاقه ای به بیانش ندارید به زبان نیاورده و سکوت اختیار کنید زیرا در غیر این صورت ممکن است صحبت های شما دچار تناقض شده و مشکلاتی برای شما ایجاد کند.

اردیبهشت:

تا زمانی که خود به توانایی ها و استعداد هایتان ایمان نداشته باشید دیگران نیز شما را باور نکرده و باعث رنجش شما خواهند شد.اکنون زمان آن رسیده است که خود را به دیگران ثابت کنید.

خرداد:

تا زمانی که حرف هایتان را به زبان نیاورید نه کسی از ایده های شما مطلع خواهد شد و نه حتی مشکلات و ناراحتی های شما حل خواهد شد.بهتر است شرایط را بیش از این دشوار نکنید.

تیر:

بهتر است امروز را در خانه استراحت کنید و مروری بر آنچه که انجام داده اید داشته باشید. حتی می توانید از دوستان و نزدیکانتان دعوت کرده و ساعاتی را در کنار آن ها بگذرانید

مرداد:

هرگونه رفتار عجولانه برای پی بردن به حقایق و واقعیت ها تنها شما را از دست یافتن به آنچه که می خواهید دور خواهد کرد پس بهتر است کمی صبر کرده و با آرامش وارد عمل شوید.

شهریور:

امروز موفق شدید تا خود را قانع کنید که همه شرایط تحت کنترل شما نخواهد بود و همیشه موفقیت حاصل نخواهد شد.اکنون می توانید برای دست یابی به آرزوهایتان راه جدیدی را امتحان کنید.

مهر:

سنگ بزرگ نشانه نزدن است بهتر است ابتدا از اهداف کوچکتر شروع کرده و سپس به اهداف بزرگتر فکر کنید تا آهسته توانایی ها و تجربیات لازم را کسب کرده و سنجیده تر عمل کنید.

آبان:

شما همیشه سعی دارید تا یک شبه ره صد ساله را طی کنید اما چنین چیزی امکان پذیر نخواهد بود.پس بهتر است کمی صبر کرده و آرامش خود را حفظ کنید تا بتوانید آنچه را که می خواهید مشاهده کنید.

آذر:

اهداف خود را اولویت بندی کرده اید و سعی دارید ابعاد مختلف آن را مورد بررسی قرار دهید و اطلاعات لازم را کسب کنید.بهتر است کمی آهسته تر عمل کرده و با احتیاط جلو بروید.

دی:

شما یک موجود بی عیب و بی نقص نیستید ممکن است گاهی درست عمل کرده و گاهی دچار خطا و اشتباه شوید پس زندگی را انقدر بر خود سخت نگیرید.

بهمن:

بهتر است بین عالم رویا و جهان واقعی تمایز قائل شوید؛ زیرا در یکی احساس و در دیگری عقل و منطق به کار شما خواهد آمد.پس سعی در حفظ تعادل بین این دو مقوله داشته باشید.

اسفند:

امروز بی حوصله و بی منطق هستید دوست دارید با همه چیز مخالفت کرده و از همه عیب جویی کنید.استراحت و تنهایی تنها راه چاره شما خواهد بود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها