محدودیت های ترافیکی جاده ها در تعطیلات

کد خبر: 942486

رئيس پليس راه ویژه غرب استان تهران از محدودیت‌های ترافیکی خودروهای شخصی، کامیون‌ها و اختصاص مسیر‌های ویژه به اتوبوس‌های زائران خمینی کبیر در روزهای ۱۳ و ۱۴ خرداد خبر داد.

محدودیت های ترافیکی جاده ها در تعطیلات
خبرگزاری فارس: سرهنگ قباد قیطاسی رئیس پلیس راه ویژه غرب استان تهران عصر امروز با اشاره به تمهیدات پلیس در سالروز ارتحال امام خمینی(ره)، اظهار کرد: پیش بینی می‌کنیم 7 هزار اتوبوس از سراسر کشور به سمت حرم امام راحل حرکت کنند که به اتوبوس‌های فاقد استاندارد اجازه ورود داده نمی‌شود.

وی از انسداد برخی محورها برای خودروهای شخصی به استثنای اتوبوس‌های زائران خبر داد و گفت: در محورهای پل حسن آباد به سمت تهران، فرودگاه حضرت امام و محورهای شورآباد، واوان و روستای کمالیه با استقرار خودروهای پلیس از ورود خودروها به آزادراه‌ها جلوگیری می‌شود.

رئیس پلیس راه غرب استان تهران تأکید کرد: محور جایگزین این محور‌ها اتوبان تهران_ساوه است.

وی با اشاره به محدودیت تردد کامیون‌ها در اتوبان تهران_قم در روزهای ۱۳ و ۱۴ خرداد تشریح کرد: این محدودیت از میدان امام خمینی(ره) رباط کریم به سمت جاده شورآباد منتهی به اتوبان قم و از میدان الغدیر اسلامشهر به سمت جاده واوان و منتهی به آزاد راه تهران_قم ایجاد می‌شود.

قیطاسی ادامه داد: همچنین ممنوعیت تردد کامیون از پل قاسم آباد کهریزک به سمت تهران و پاسگاه پلیس راه حسن آباد به سمت تهران برای انتقال ترافیک به جاده چرم شهر را در دستور کار قرار دادیم.

آماده‌باش یک بالگرد و ۲۰ جرثقیل/ خدمت‌رسانی ۵۲ تیم پلیس‌راه

رئیس پلیس راه غرب استان تهران ادامه داد: 20 واحد جرثقیل در سطح خیابان‌ها برای کمک‌رسانی به خودروها و یک فروند بالگرد جهت گشت زنی در محورهای اصلی تحت پوشش به کار می‌رود.

وی تأکید کرد: 52 تیم پلیسی در حوزه ترافیکی غرب استان تهران به روند آرام سازی ترافیک حاصل از تعطیلات پیش روی کمک خواهند کرد.

قیطاسی در پایان خاطرنشان کرد: پلیس راه غرب استان تهران در روزهای 13 و 14 خردادماه در پوشش ترافیکی از تمام توان خود در محورهای منتهی به حرم مطهر امام و در سه پاسگاه پلیس‌راه بهره مند خواهد شد.

محدودیت های ترافیکی جاده چالوس در ایام تعطیلات اعلام شد+ جزئیات

تردد وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ روز دوشنبه ( ۱۳ خرداد ماه) تا ساعت ۲ بامداد روز پس از آن از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع است.

سرهنگ رضا گودرزی رئیس پلیس راه استان البرز در گفت و گو با خبرنگار فارس در البرز در رابطه با محدودیت های ترافیکی تعطیلات این هفته در جاده کرج - چالوس گفت: بر اساس برنامه ریزی انجام شده تردد وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ روز دوشنبه ( ۱۳ خرداد ماه) تا ساعت ۲ بامداد روز پس از آن از مر زن آباد به سمت کرج ممنوع است و همچنین تردد وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲ بامداد روز سه شنبه ( ۱۴ خرداد ماه) از کرج به سمت مرزن آباد یک طرفه می‌شود.

رئیس پلیس راه استان البرز ادامه داد: همچنین از ساعت ۱۲ روز چهارشنبه ( ۱۵ خرداد ماه) تردد وسایل نقلیه ازمرزن آباد به سمت کرج ممنوع بوده و از ساعت ۱۶ همان روز تا ساعت ۲ بامداد روز پنجشنبه (۱۶ خرداد ماه) تردد وسایل نقلیه از کرج به سمت مرزن آباد یک طرفه خواهد شد.

گودرزی افزود: بر این اساس تردد وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ روز جمعه ( ۱۷ خرداد ماه) تا ساعت ۲ بامداد روز شنبه ( ۱۸ خرداد ماه ) از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و تردد وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ روز جمعه ( ۱۷خرداد ماه) تا ساعت ۲ بامداد روز شنبه (۱۸ خرداد ماه) از مرزن آباد به سمت کرج یک طرفه خواهد شد.

وی یادآور شد: این ممنوعیت به دلیل تخلیه بار ترافیکی مسافران در حال بازگشت در این مسیر اجرا می‌شود و ممنوعیت تردد موتورسیکلت نیز تا پایان محدودیت ترافیکی در جاده کرج - چالوس و بالعکس ادامه دارد.

این مقام انتظامی تاکید کرد: در صورتی که عید سعید فطر روز پنجشنبه ۱۶ خرداد ماه اعلام شود محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های روز چهارشنبه در روز پنجشنبه اعمال می‌شود.

ترافیک نیمه سنگین در آزادراه تهران- ساوه

اسلامشهر- رئیس پلیس راه غرب استان تهران از ترافیک نیمه سنگین در آزادراه تهران-ساوه خبر داد و گفت: خودروها در مسیر عوارضی تا رباط کریم به کندی در حال تردد هستند.

سرهنگ قباد قیطاسی در خصوص وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی غرب استان تهران اظهار داشت: مسیر عوارضی قم تا رباط کریم ترافیک سنگین بوده و تردد خودروها به کندی در جریان است و در طول محور نیز شاهد ترافیک پر حجم و روان هستیم.

وی ادامه داد: هر دو مسیر آزادراه تهران-ساوه نیز ترافیک پر حجم است و کندی حرکت و تردد خودرو ها را در این مسیر مشاهده می کنیم.

رئیس پلیس راه غرب استان تهران با اشاره به محور تهران- شهریار نیز گفت: در هر دو مسیر این محور نیز ترافیک پرحجم گزارش شده است.

وی ادامه داد: جاده قدیم قم محدوده حسن آباد نیز ترافیک نیمه سنگین بوده و در طول محور ترافیک پر حجم اعلام می شود.

مسیر آبعلی تا پلور یکطرفه شد رییس پلیس راه شرق استان تهران با اشاره به ترافیک سنگین در مسیر جنوب به شمال محور هراز گفت: به علت تخلیه بار ترافیک مسیر آبعلی تا آبشار پلور به صورت مقطعی یکطرفه شده است.

سرهنگ سیاوش محبی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی شرق استان تهران اظهار داشت: هم اکنون در محور هراز شاهد ترافیک سنگین در مسیر جنوب به شمال هستیم و حرکت خودروها با کندی و توقف‌های مکرر در این محدوده در حال انجام است.

وی ترافیک در محور فیروزکوه را نیمه سنگین دانست و افزود: محورهای امام رضا (ع) و حرم تا حرم نیز ترافیک پر حجم اما روان دارند.

رئیس پلیس راه شرق استان تهران گفت: به علت تخلیه بار ترافیک مسیر آبعلی تا آبشار پلور به صورت مقطعی یکطرفه شده است.

تداوم ترافیک سنگین در محور هراز رییس پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران از تداوم ترافیک سنگین در محور هراز خبر داد.

سرهنگ سیاوش محبی فرمانده در گفتگو با خبرنگار مهر، از تداوم ترافیک سنگین در محور هراز خبر داد و اظهار داشت: ترافیک سنگین از عصر امروز دوشنبه و با آغاز تعطیلات رحلت و عید سعید فطر شروع شده و همچنان شاهد ترافیک سنگین و کندی تردد در جاده هراز مسیر جنوب به شمال هستیم.

وی وضعیت ترافیکی دیگر محورهای شرق استان تهران را نیز تشریح کرد و گفت: در محور فیروزکوه نیز شاهد ترافیک سنگین در مسیر جنوب به شمال هستیم.

رئیس پلیس راه شرق استان تهران افزود: در محور امام رضا (ع) نیز در محدوده پاکدشت شاهد ترافیک سنگین هستیم.

محبی با بیان اینکه ترافیک همچنان در آزادراه تهران پردیس سنگین است گفت: از مسافرین می خواهیم در صورت نبود ضرورت از سفر خودداری کنند.

وی در ادامه بیان داشت: رانندگان و مسافران عزیز صبر و شکیبایی را سر لوحه کار خود قرار دهند و از هرگونه تعجیل در رانندگی بپرهیزند تا بتوانند با سلامتی و آرامش به طی مسیر بپردازند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها