فاجعه در قزوین/برخورد ۲ اتوبوس با ۱۵ خودرو ۴۲ قربانی بر جای گذاشت +تصاویر

کد خبر: 945693

برخورد زنجیره ای خودروها در اتوبان قزوین به زنجان حادثه آفرید.

فاجعه در قزوین/برخورد ۲ اتوبوس با ۱۵ خودرو ۴۲ قربانی بر جای گذاشت +تصاویر

رکنا: مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین گفت: برخورد زنجیره ای ۱۷ دستگاه خودرو در اتوبان قزوین به زنجان دو کشته و دهها مجروح بر جای گذاشت.

قدرت الله مهدی خانی دقایقی اظهارداشت: در ساعات ۱۲ و ۱۰ دقیقه امروز دوشنبه برخورد زنجیره ای چند خودرو با یکدیگر در اتوبان قزوین به زنجان حادثه آفرید.

وی افزود: در این حادثه بر اثر برخورد دو دستگاه اتوبوس با ۱۵ دستگاه سواری متاسفانه دو نفر از هموطنان جان خود را از دست دادند.

‌مهدی خانی بیان کرد: در این سانحه که در کیلومتر ۱۶ محور قزوین به زنجان در محدوده دولت آباد رخ داد همچنین ۲۴ نفر از سرنشینان اتوبوس ها و خودروهای سواری مجروح شدند که برای مداوا به بیمارستان منتقل شدند.

آصفی؛ مدیرعامل هلال احمر قزوین گفت:ظهر امروز دو دستگاه اتوبوس با ۱۵ دستگاه خودروی سواری در کیلومتر ۲۵ اتوبان قزوین-زنجان، پل دولت آباد با یکدیگر برخورد کردند.

این حادثه ۴۰ نفر مصدوم در بر داشت که از این تعداد ۲ کشته به همراه ۳ مصدوم توسط نجاتگران جمعیت هلال احمر رهاسازی شده و ۳ نفر مصدوم نیز توسط نجاتگران به مرکز درمانی شفا تاکستان منتقل شدند.

به ۱۵ نفر از مصدومان نیز توسط نجاتگران جمعیت هلال احمر استان خدمات درمان سرپایی و حمایت روانی ارائه شد .

گفتنی است؛ ۲۰ نیروی عملیاتی در قالب ۸ تیم به همراه ۴ دستگاه آمبولانس ، ۲ دستگاه ست نجات و ۲ دستگاه خودروی کمک دار برای امدادرسانی به محل حادثه اعزام شدند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها