واکنش سردار کارگر به هجمه‌‌ها علیه نیروی انتظامی

کد خبر: 946617

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با بیان 10 موزه دفاع مقدس تا پایان امسال در کشور افتتاح می‌شود، گفت: سریال گاندو ازنظر تقویت غیرت ملی اسلامی خوب عمل کرد.

واکنش سردار کارگر به هجمه‌‌ها علیه نیروی انتظامی

خبرگزاری فارس: سردار بهمن کارگر عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در سمنان اظهار کرد: استان سمنان با داشتن دو هزار و 900 شهید، هفت هزار و 500 جانباز، 40 هزار رزمنده و 151 شهید گمنام که در 47 نقطه یادمان دفن هستند، جزو استان‌های قابل‌توجه در زمینه تعداد رزمندگان و شهدا است.

وی با اشاره به‌ضرورت حفظ ارزش‌های دفاع مقدس، بیان کرد: دفاع مقدس کلید وحدت کشور است و باید فرهنگ‌سازی در این زمینه بیشتر مدنظر قرار گیرد.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با اشاره به افتتاح پارک موزه دفاع مقدس سمنان در دهه فجر سال گذشته، گفت: این پارک موزه تا پایان سال جاری به بهره‌برداری کامل خواهد رسید.

کارگر به افتتاح 10 موزه دفاع مقدس تا پایان امسال اشاره و اضافه کرد: این موزه‌ها در استان‌های قم، مرکزی، لرستان، ایلام، چهارمحال و بختیاری، البرز، خراسان رضوی، طبس و ... است که با افتتاح آنها، تعداد موزه‌ها به 25 موزه در سراسر کشور خواهد رسید.

وی با بیان اینکه طراحی موزه دفاع کرمانشاه هم به اتمام رسیده است، ادامه داد: برای ساخت این فضا در سراسر کشور تلاش خواهیم کرد.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس افزود: در سال گذشته هفت میلیون نفر از مناطق دفاع مقدس دیدن کردند که این آمار قابل‌توجه است و راهیان نور متعلق به ایام اوج یعنی 15 اسفند تا 15 فروردین نبود.

کارگر عنوان کرد: 70 درصد از جمعیت اعزامی به مناطق جنگی دوران دفاع مقدس بین سنین 15 تا 30 سال بودند که اقدامی ارزشمند در حوزه حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بوده است.

چاپ 1000 عنوان کتاب مرتبط با شهدا در کشور

وی از چاپ یک‌هزار عنوان کتاب در حوزه مرتبط با شهدا خبر داد و تأکید کرد: امیدواریم تا یک‌هزار و 500 عنوان کتاب در کشور به چاپ برسد.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با اشاره به نقش نیروی انتظامی در زمینه حجاب و عفاف و حراست از امنیت مردم، بیان کرد: حجاب و عفاف از اصول انقلاب و اسلام است و باید ضوابط اسلامی در کشور اسلامی رعایت شود.

کارگر با اشاره به توجیه نبودن ظواهر جامعه از منظر خانواده شهدا و افراد متدین و حساسیت پلیس در این زمینه، گفت: باید از پلیس در زمینه حراست از امنیت مردم و برخورد با هنجارشکنی حمایت شود؛ اما در برخی مواقع شاهد بی‌مهری از سوی برخی به این نهاد مهم هستیم.

لزوم حمایت از پلیس وظیفه‌شناس و قوه قضائیه

وی با اشاره به حمله برخی رسانه‌های معاند به پلیس، تصریح کرد: برخی انگار مجری رسانه معاند هستند؛ اما پلیس مسؤول امنیت مردم است و باید از پلیس وظیفه‌شناس و قوه قضائیه حمایت کرد.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با بیان اینکه پلیس مجاهد فی سبیل الله و عامل امنیت مردم است، ادامه داد: بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در برابر ناهنجاری‌ها پشت نیروی انتظامی و قوه قضاییه است؛ اگر اقتدار پلیس شکسته شود، مردم ازنظر امنیت دچار معضل خواهند شد.

کارگر با اشاره به اثرگذاری سریال گاندو، بیان کرد: گاندو سریالی در تراز نظام بود و ازنظر ساخت، فیلم‌نامه و تقویت غیرت ملی اسلامی خوب عمل کرد.

وی با بیان اینکه از اثرات و نتایج سریال گاندو افشای نقشه و توطئه دشمنان بوده است، تأکید کرد: این سریال به‌عنوان تراز در صدا و سیما قرار گرفته است.

تهدیدکنندگان عوامل سریال گاندو به توطئه دشمن دامن می‌زنند

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس از تهدید کارگردان و بازیگران سریال گاندو توسط عده‌ای انتقاد کرد و گفت: اگر افرادی دانسته این کار را می‌کنند، درواقع به توطئه دشمن دامن می‌زنند.

کارگر با بیان اینکه سریال گاندو نشان‌دهنده اقتدار نظام بود، گفت: این سریال مورد استقبال عموم قرار گرفت و مردم بعد از دیدن این سریال از وجود دیده‌بان‌های خوب و کاربلد در مجموعه کشور مطمئن شدند.

وی تصریح کرد: باید از سازمان اطلاعات سپاه به‌واسطه انتقال امنیت به مردم با افشاگری برخی مسائل از طریق سریال گاندو قدردانی کرد.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اظهار کرد: پخش این سریال به اثبات رساند که عدالت در نظام اسلامی حاکم است و هر کسی وابسته به هر جایی باشد، زمانی که پای امنیت کشور در میان باشد، برخورد قاطع با وی مدنظر است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها