از کور کردن تا زیر گرفتن مردم در پرونده شرور خزانه +تصاویر

کد خبر: 949414

رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی پایتخت، از دستگیری شرور سابقه‌دار سطح یک در محله خزانه خبر داد.

از کور کردن تا زیر گرفتن مردم در پرونده شرور خزانه +تصاویر

خبرگزاری تسنیم: سرهنگ سعید راستی با اعلام خبر بازداشت شرور سطح یک پایتخت، درباره جزئیات این خبر گفت: این شرور چند سال به جرم شرارت‌های فراوان از جمله اخلال در نظم عمومی، سرقت، ضرب و جرح و تیراندازی تحت تعقیب پلیس بود که در نهایت پس از چند ماه تعقیب و گریز و پیگیری‌های مستمر مأموران پلیس امنیت عمومی، دستگیر شد.

رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ تصریح کرد: متهم در سال ۹۷ پس از ایجاد درگیری و ضرب و جرح منجر به تخلیه چشم دو شهروند، توسط مأموران کلانتری خزانه دستگیر و پس از حضور در برابر مرجع قضایی به ۱۲ سال زندان محکوم شد.

وی با بیان اینکه این متهم تا فروردین ماه امسال در زندان بود، خاطرنشان کرد: این شرور در فروردین ۹۸ با تأمین قرار وثیقه آزاد شده بود.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: متهم پس از آزادی موقت از زندان و در طول همین مدت کوتاه (از ابتدای سال تا‌کنون)، مجدداً به شرارت‌های خود ادامه داد و در آخرین روز‌های خرداد ماه با یک دستگاه خودروی سواری بدون پلاک و در حالت مستی، دو شهروند را در محله خزانه مجروح و راهی بیمارستان کرد.

راستی افزود: این شرور برای فرار از محل حادثه نیز اقدام به ایجاد اخلال در نظم عمومی و عربده‌کشی کرد.

رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ، متذکر شد: دو هفته بعد از این ماجرا (اوایل تیرماه امسال)، متهم مجدداً در یک درگیری دیگر اقدام به اخلال نظم عمومی کرده و به همراه تعدادی از همدستانش ضمن ضرب و جرح چند نفر از اهالی محل، اقدام به تخریب اموال عمومی کرد.

وی ادامه داد: وی چند روز بعد، در درگیری با دو شرور دیگر محله خزانه، به چند دستگاه خودروی شهروندان آسیب رساند و منجر به ایجاد رعب و وحشت در محله شد.

این مقام انتظامی گفت: در نهایت مخفیگاه وی، با تلاش مأموران پلیس امنیت عمومی و پیشگیری پایتخت، شناسایی و این شخص پس از هماهنگی با مرجع قضایی در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه در پنجمین روز از مرداد ۹۸ دستگیر شد.

راستی با اشاره به کشف دو قبضه سلاح سرد، ۲ عدد افشانه اشک‌آور و مقادیری مواد روانگردان از مخفیگاه این شرور تصریح کرد: متهم در تحقیقات انجام شده به جرم خود مبنی بر شرارت، ایجاد رعب و وحشت در میان شهروندان، عربده‌کشی، تخریب اموال عمومی و ضرب و جرح شهروندان اعتراف کرد.

رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی پایتخت یادآور شد: با دستور بازپرس شعبه ششم دادسرای ناحیه ۳۳ تهران، این شرور سابقه‌دار به اتهام جرایم مذکور پس از حضور در محل جرم و شناسایی توسط شکات دیگر با صدور قرار قانونی روانه زندان شد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها