ریزش تونل «قالیچه» ثلات باباجانی صحت دارد؟ +تصاویر

کد خبر: 949569

سرپرست فرمانداری ثلاث باباجانی با بیان اینکه خبر ریزش تونل سامانه گرمسیری در محدوده این شهرستان صحت ندارد، گفت: خبر جان‌باختن کارگران تونل«قالیچه» کذب است.

ریزش تونل «قالیچه» ثلات باباجانی صحت دارد؟ +تصاویر

خبرگزاری فارس: خبرهای تایید نشده حکایت از ریزش تونل سامانه گرمسیری(قالیچه) در محدوده شهرستان ثلاث باباجانی در اورامانات(13 کیلومتری مابین شیخ‌صله و ازگله) واقع در استان کرمانشاه را دارد.

منابع محلی در فضای مجازی از جان‌باختن تعدادی از اهالی ثلاث باباجانی در این تونل به‌علت خفگی خبر دادند که خبرنگار فارس در راستای مشخص شدن صحت و سوق این حادثه؛ موضوع را از مسؤولان ذی‌صلاح پیگیر شد.

سرپرست فرمانداری ثلاث باباجانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از اعزام تیم امدادی به تونل قالیچه خبر داد و اظهار داشت: خبر ریزش تونل، جان باختن کارگران و یا حبس تعدادی از آنان که در فضای مجازی پیچیده است، صحت ندارد.

شکری ادامه داد: واگن حامل وسایل و جابه‌جایی آب دچار واژگونی شده که تعدادی به اشتباه خبر ریزش تونل و آسیب به کارگران را در فضای مجازی منتشر کرده، این چنین نبوده و تمامی کارگران در صحت و سلامت هستند.

رئیس جمعیت هلال احمر ثلاث باباجانی نیز در ادامه این گفت‌وگو، ادامه داد: یک تیم واکنش سریع ثلاث باباجانی سریعا به محل حادثه(تونل قالیچه) اعزام شد.

رحیم سبحانی گفت: مشکل فنی واگن ساعتی، هفت نفر از کارگران را حبس می‌کند که کارگران بیرون از تونل نگران سلامتی دوستان خود می‌شوند.

نامق عبدی، معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر ثلاث‌ باباجانی نیز در تکمیل این گفت‌وگو، ادامه داد: خبر مرگ کارگران شایعه است، هیچ اتفاق خاصی نیفتاده و کارگران از سمت دیگر تونل به سلامت بیرون آمده‌اند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها