توضیحات پلیس تهران در خصوص خبر جنجالی امروز

کد خبر: 949834

معاون اجتماعی فرماندهی پلیس غرب استان تهران با اشاره به سرقت ۱۲۲ میلیارد تومان به صورتی اینترنتی از داخل باجه بانک منجیل‌آباد رباط کریم گفت: با ورود پلیس، سارقان موفق به جابه‎‌جایی این مقدار وجه از بانک نشدند.

توضیحات پلیس تهران در خصوص خبر جنجالی امروز

خبرگزاری تسنیم: سرهنگ مهدی سرپناه ، با اشاره به انتشار خبری مبنی بر سرقت 122 میلیارد تومان به صورتی اینترنتی از داخل باجه بانک منجیل‌آباد رباط کریم اظهار داشت: سارقان سعی داشتند در عملیات بانکی از طریق اینترنت 122 میلیارد تومان را جابه‌جا و به سرقت ببرند که به دلیل اقدام به موقع پلیس، موفق به انجام آن نشده‌اند.

وی با اشاره به متواری بودن سارقان باجه بانک تصریح کرد: 4 سارق که یکی از آن‌ها با لباس مبدل پلیس بوده ‌با همدستی و خودرو سرپرستی باجه، مبلغ 20 میلیون تومان از صندوق باجه بانک صادرات منجیل‌آباد رباط کریم را به سرقت بردند.

معاون اجتماعی فرماندهی پلیس غرب استان تهران همچنین با اشاره به متواری بودن سرپرست باجه بانک صادرات شعبه منجبل‌آباد افزود: در حال حاضر پلیس به دنبال جزئیات این حادثه و سرپرست متواری بانک است و علاوه بر این اقدام عملیاتی برای دستگیری سارقان نیز ادامه دارد.

سرپناه در پایان خاطرنشان کرد: مردم از طریق رسانه‌های معتبر اخبار را دنبال کنند و به شایعات منتشر شده در فضای مجازی اهمیت ندهند که به زودی اخبار تکمیلی این خبر از طریق رسانه‌های معتبر به اطلاع مردم خواهد رسید.

توضیحات پلیس تهران در خصوص خبر جنجالی امروز

رکنا: معاون اجتماعی نیروی انتظامی غرب تهران درباره جابجایی ۱۲۲ میلیارد تومان پول از باجه بانکی در شهرستان رباط کریم توضیحاتی داد.

سرهنگ مهدی سرپناه معاون اجتماعی نیروی انتظامی غرب تهران درباره جا به جایی ۱۲۲ میلیارد تومان پول از باجه بانکی در شهرستان رباط کریم اظهار کرد: در ساعت ۸:۳۰ صبح امروز ۴ نفر به شعبه بانکی در منجیل آباد شهرستان رباط کریم وارد شدند و با هماهنگی متولیان امر قصد جابجایی ۱۲۲ میلیارد تومان پول را داشتند و هدف آن‌ها سرقت از این بانک نبود.

او با بیان اینکه خوشبختانه عملیات نهایی بانک صورت نگرفت و این افراد نتوانستند مبلغ مورد نظر خود را جابه جا کنند، افزود: آن‌ها توانستند فقط ۲۰ میلیون تومان از گاو صندوق شعبه بانک بردارند و سپس از محل متواری شوند.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی غرب تهران گفت: نیروی انتظامی اقدامات اولیه را برای دستگیری این افراد انجام داده است

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها