جاده‌های شمال همچنان پرُترافیک

کد خبر: 950334

رئیس پلیس راه مازندران گفت: درحال حاضر آمد و شد خودروها در تمامی محورهای مازندران به سمت شمال به‌صورت پرحجم است.

جاده‌های شمال همچنان پرُترافیک

خبرگزاری فارس: علیرضا قدمی امروز ، با اشاره به در حال حاضر آمد و شد خودروها در تمامی محورهای مازندران به سمت شمال به‌صورت پرحجم است، اظهار کرد: از لحاظ جوی نیز سطح محورهای مازندران به‌صورت لغزنده است.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به اینکه تردد تمامی تریلی‌ها کماکان از محور هراز اشاره کرد و گفت: تردد تمامی کامیون و کامیونت‌ها به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت 6 تا 24 روزهای پنج‌شنبه و جمعه، 12 تا 24 روز یک‌شنبه و همچنین 6 تا 24 روز دوشنبه از محور هراز ممنوع است.

این مسؤول بیان کرد: در صورت افزایش حجم تردد و عدم گنجایش سطح راه به‌منظور تخلیه بار ترافیکی، محدودیت‌های مقطعی از مسیر شمال به جنوب یا جنوب به شمال در محورهای کندوان و هراز اعمال می‌شود.

قدمی با اعلام اینکه تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت کماکان از محور کندوان ممنوع است، گفت: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت 13 روز جمعه تا ساعت دو بامداد روز شنبه از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16 روز جمعه تا ساعت دو بامداد روز بعد از مرزن‌آباد به سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

وی ادامه داد: همچنین تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت 13 روز دوشنبه تا ساعت دو بامداد روز سه‌شنبه از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16 روز دوشنبه تا ساعت دو بامداد روز سه‌شنبه از مرزن‌آباد به سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

رئیس پلیس راه مازندران تصریح کرد: در محور کیاسر نیز شاهد ترافیک طی روزهای پایانی هفته و همچنین ایام تعطیل به‌دلیل حضور مسافران و همچنین تردد بومیان هستیم که در این زمینه بحث محدودیت‌های ترافیکی به‌صورت مقطعی در دستور کار پلیس قرار دارد.

این مسؤول در پایان خاطرنشان کرد: باتوجه به سفرهای تابستانی لازم است مسافران از اتراق در حریم محورهای مازندران پرهیز کنند تا شاهد بروز مشکلی نباشیم.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها