بازداشت عاملان سرقت از بازیگر سرشناس ایرانی +عکس

کد خبر: 952516

چند روز پیش بازیگر سینما و تلویزیون ماموران کلانتری را در جریان سرقت گوشی تلفن همراهش قرار داد. پلیس بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار داد و خیلی زود این سارقان سابقه‌دار را دستگیر کرد.

بازداشت عاملان سرقت از بازیگر سرشناس ایرانی +عکس

روزنامه شهروند: هنوز مهر آزادی‌شان خشک نشده بود که دوباره سرقت‌هایشان را از سر گرفتند. بعد از گرفتن نامه آزادی و بیرون‌آمدن از زندان، در راه خانه باز هم دزدی کردند.

این دو موبایل‌قاپ، هرگز تصورش را هم نمی‌کردند که در یکی از سرقت‌هایشان، گوشی تلفن‌همراه اسدالله یکتا، بازیگر سینما و تلویزیون را سرقت کنند. آن‌ها طی دو روز گذشته از سوی ماموران پلیس پیشگیری پایتخت دستگیر شدند و به سرقت اعتراف کردند، درحالی که اصلا نمی‌دانستند یکی از طعمه‌هایشان، بازیگر معروف بوده است.

چند روز پیش بود که بازیگر سینما و تلویزیون ماموران کلانتری را در جریان سرقت گوشی تلفن همراهش در ترمینال جنوب قرار داد. پلیس بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار داد و تحقیقات برای دستگیری سارقان را آغاز کردند. خیلی زود این سارقان سابقه‌دار شناسایی و دستگیر شدند. آن‌ها در بازجویی‌ها به ۸۰ سرقت در یک هفته آزادی خود از زندان اعتراف کردند.

بازداشت عاملان سرقت از بازیگر سرشناس ایرانی + کس

این سارقان به پلیس گفتند: «تازه از زندان آزاد شده بودیم. سه‌ماه به جرم سرقت به حبس رفته بودیم. جرم قبلیمان سرقت یک دیگ بزرگ از خانه همسایه بود. وقتی دیدیم کسی در خانه همسایه نیست و به راحتی می‌شود به حیاط رفت، آن‌جا رفتیم و دیگ خیلی بزرگ را از وسط حیاط دزدیدیم. از قبل آن دیگ را دیده بودیم. دیگ را ۳۵۰‌هزار تومان فروختیم، اما لو رفتیم و دستگیر شدیم.

تازه آزاد شده بودیم که سرقت‌هایمان را شروع کردیم. با موتور موبایل‌قاپی می‌کردیم. از بخت بد یکی از طعمه‌هایمان بازیگر بود، ولی اصلا متوجه این موضوع نشدیم و او را ندیدیم.» با اعتراف این متهمان، تحقیقات در این رابطه ادامه یافت. خبرنگار «شهروند» برای افشای جزییات سرقت گوشی همراه اسدالله یکتا با وی تماس گرفت، اما او حالش مساعد نبود و نتوانست صحبت کند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها