کارت‌های قرعه‌کشی، انبار شکر و برنج‌های تقلبی را لو داد

کد خبر: 955025

رئیس کلانتری ۱۲۴ قلهک از کشف ۵۰ تن برنج تقلبی در شورآباد خبر داد.

کارت‌های قرعه‌کشی، انبار شکر و برنج‌های تقلبی را لو داد

خبرگزاری تسنیم: سرهنگ محمد قدیمی با اعلام خبر بازداشت ۹ نفر در رابطه با عرضه برنج و شکر‌های تقلبی به بازار، درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: اواسط شهریور ماه نماینده حقوقی شرکتی که دارای صاحب امتیاز و برند است با در دست داشتن پرونده‌ای از دادسرای ناحیه ۲۶ جرایم پزشکی به کلانتری ۱۲۴ قلهک مراجعه و عنوان کردبه تازگی تعدادی از شهروندان با شرکت تماس و ضمن اعلام کد کارت جایزه که در کیسه‌های ۱۰ کیلویی برنج قرار گرفته بود، تقاضای جایزه کرده‌اند.

رئیس کلانتری ۱۲۴ قلهک افزود: نماینده حقوقی این شرکت مدعی بود که با بررسی کد‌های جایزه، مشخص شده کد‌ها تکراری بوده و به نظر می‌رسد فرد یا افرادی درصدد توزیع کد‌های تقلبی در بین مشتریان هستند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: مأموران کلانتری ۱۲۴ قلهک ضمن تماس با اشخاصی که کد‌های جایزه را به شرکت اعلام کرده بودند، محل توزیع کیسه‌های برنج را که سوپرمارکت‌های محلی بوده، کشف کردند.

وی ادامه داد: در تحقیقات پلیسی مشخص شد، کیسه‌های برنج، حاوی برنج واقعی نبوده و با اصل برنج تفاوت‌های فراوانی دارد.

قدیمی با بیان اینکه تحقیقات اولیه پلیسی حکایت از این داشت که مالکان مغازه‌ها، این کالا‌ها را از بنکداری در مرکز تهران خریداری کرده‌اند، تصریح کرد: در گام بعدی مشخص شد افرادی با همکاری یکدیگر کالا‌های تقلبی از قبیل برنج و شکر را در انباری در شورآباد دپو کرده و سپس با انتقال این اقلام به کارگاهی در یکی از روستاها، کالا‌های تقلبی را به نام شرکت‌های برند بسته‌بندی و به بازار مصرف توزیع می‌کنند.

رئیس کلانتری ۱۲۴ قلهک خاطرنشان کرد: با شناسایی محل بسته‌بندی اجناس و اقلام تقلبی و محل دپوی این مواد غذایی نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مرجع قضائی دادسرای ناحیه ۲۶ جرایم پزشکی قرار گرفت و روز گذشته با هماهنگی‌های قضایی، چند تیم از مأموران کلانتری قلهک به همراه نمایندگان اداره بهداشت به محل مذکور اعزام شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به بازداشت ۹ نفر در محل بسته‌بندی اجناس، ادامه داد: در این محل تعدادی تجهیزات ارتکاب جرم از قبیل کیسه‌های تقلبی، هولوگرام، لیبل و کارت جایزه کشف و علاوه بر آن ۱۰ تن برنج و سه و نیم تن شکر تقلبی آماده برای توزیع، کشف شد.

به گفته وی، در محل انبار کالا‌های تقلبی در شورآباد، ۴۰ تن برنج تقلبی کشف و مشخص شد، متهمان در بازه زمانی ۱۴ روز اخیر اقدام به جمع‌آوری و انتقال برنج‌های تقلبی به این محل کردند.

قدیمی، با بیان اینکه متهمان به همراه کالا‌های تقلبی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفتند، از بررسی ارزش ریالی اقلام کشف شده توسط کارشناسان خبر داد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها