ترافیک نیمه‌سنگین و پُرحجم در کندوان و هراز

کد خبر: 955156

رئیس مرکز مدیریت‌ راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران با اشاره به ترافیکی سنگین در برخی مقاطع در محور هراز، گفت: تردد خودروها در محور کندوان نیز به‌صورت پرحجم در برخی مقاطع نیمه‌سنگین است.

ترافیک نیمه‌سنگین و پُرحجم در کندوان و هراز

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز مدیریت‌ راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران با اشاره به ترافیکی سنگین در برخی مقاطع در محور هراز، گفت: تردد خودروها در محور کندوان نیز به‌صورت پرحجم در برخی مقاطع نیمه‌سنگین است.

محسن هاشمی امروز درباره آخرین وضعیت راه‌های مازندران در شهرستان ساری، اظهار کرد: مسافران همچنان درحال بازگشت از محورهای شمال هستند که در ساعات آینده انتظار داریم بر حجم ترافیک افزوده شود.

وی با اشاره به ترافیکی سنگین در برخی مقاطع در محور هراز، افزود: تردد خودروها در محور کندوان نیز به‌صورت پرحجم در برخی مقاطع نیمه‌سنگین است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران با اشاره به ترافیکی پرحجم در محدوده شهری محور سوادکوه، اضافه کرد: آمد و شد خودروها در محور کیاسر به‌صورت عادی است ولی پیش‌بینی می‌شود شاهد ترافیکی سنگین در این محور باشیم که در این صورت بحث اعمال محدودیت یک‌طرفه به‌صورت مقطعی در دستور کار قرار می‌گیرد.

هاشمی با بیان اینکه امروز محورهای هراز و کندوان یک‌طرفه می‌شود، تصریح کرد: بحث اجرای محدودیت یک‌طرفه در محورهای هراز و کندوان طی روزهای پایانی تابستان در دستور کار قرار دارد.

وی به ممنوع بودن تردد کامیون و کامیونت در محور هراز اشاره کرد و گفت: تردد تریلی تا ساعت ۲۴ از محور سوادکوه ممنوع خواهد بود.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های مازندران در پایان خاطرنشان کرد: توصیه ما به مسافران این است زمان بازگشت از سفرها را مدیریت کنند تا درگیر ترافیک نشوند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها