هوای شمال ۷ درجه خنک می‌شود

کد خبر: 956206

سازمان هواشناسی اعلام کرده امروز و فردا در نوار شمالی کشور شاهد بارندگی خواهیم بود و دمای هوا نیز از امروز خنک کاهش می‌یابد.

هوای شمال ۷ درجه خنک می‌شود

خبرگزاری مهر: سازمان هواشناسی اعلام کرده امروز و فردا در نوار شمالی کشور شاهد بارندگی خواهیم بود و دمای هوا نیز از امروز خنک کاهش می‌یابد.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی اعلام کرد: امروز در نوار شمالی کشور در استان‌های گیلان، مازندران و گلستان ابرناکی و بارش باران و برای خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی و شمال آذربایجان شرقی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید پیش بینی می‌شود.

احد وظیفه افزود: فردا دوشنبه در استان‌های ساحلی دریای خزر بارش پراکنده و در شمال سمنان، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی رگبار پراکنده، گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد خواهیم داشت.

وی تأکید کرد: امروز یکشنبه دریای خزر مواج است و دما در نوار شمالی کشور بین ۵ تا ۷ درجه کاهش خواهد یافت.

به گفته وظیفه، بعدازظهر امروز در جنوب کشور برای نیمه جنوبی کرمان، نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان، جنوب شرق فارس و پاره‌ای از مناطق هرمزگان رشد ابر، رگبار پراکنده، گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید پیش بینی می‌شود و همین شرایط را بعدازظهر فردا در پاره‌ای از مناطق کرمان، جنوب شرق فارس، شمال و غرب هرمزگان و جنوب سیستان و بلوچستان شاهد خواهیم بود.

هوای تهران از امروز تا آخر هفته صاف تا کمی ابری، گاهی وزش باد پیش بینی شده و بیشترین دمای هوای پایتخت امروز در گرم‌ترین ساعات به ۳۲ درجه سانتیگراد خواهد رسید. شهر اهواز امروز در گرم‌ترین ساعات دمای ۴۵ درجه سانتیگراد را نیز تجربه خواهد کرد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها