راز مخوف یک مرد جنتلمن پس از ۸۳ سال فاش شد +عکس

کد خبر: 962428

رسانه‌های خارجی راز مخوف یک مرد را پس از ۸۳ سال فاش کردند.

راز مخوف یک مرد جنتلمن پس از ۸۳ سال فاش شد +عکس

رکنا: به تازگی تصویری از یک پیرمرد مظلوم آمریکایی در رسانه‌های خارجی به انتشار گذاشته شد که عده‌ای از کاربران او را به خاطر چهره و طرز پوشش مردی محترم نامیدند که پس از مدتی راز وحشتناک این مرد فاش شد.

رسانه‌های خارجی پس از نظر کاربران نسبت به این مرد اعلام کردند که وی همیلتون هوارد فیش، قاتل زنجیره‌ای، متجاوز به کودکان و آدمخوار آمریکایی بوده که در سال ۱۹۳۶ که پس از دستگیری و اعتراف به قتل و خوردن پنج کودک اعدام شد.

راز مخوف یک مرد پس از ۸۳ سال فاش شد +عکس

گفتنی است که کاربران پس از افشای راز این مرد مدعی شدند که ظاهر و کار‌های وی با یکدیگر قابل قیاس نیست چرا که با یکدیگر مطابقت ندارد و به چهره مودب و محترم او بسیار با جرم و جنایت او ناهماهنگ است.

آمریکایی‌ها در خصوص این قاتل بی رحم عنوان کردند که یک روانپزشک که در سال ۱۹۳۴ با پیرمرد ۶۶ ساله آدمخوار مصاحبه کرد در پرونده وی می‌نویسد کاری نبود که آلبرت فیش نکرده باشد. فیش یک نقاش ساختمان و پدر ۶ فرزند علاوه بر قتل و اذیت و آزار کودکان، آدمخوار نیز بود. اینگونه ادعا می‌شود که فیش به بیش از ۱۰۰ کودک حمله کرده‌است.

مسائلی راکه وی در جریان اعترافاتش در دادگاه افشا کرده به حدی تکان دهنده بود که دادستان‌ها از بلند خواندن دادخواست در دادگاه داشتند. آلبرت فیش در واشینگتن به دنیا آمد و پدرش، یک ناخدا در زمان تولد وی ۷۵ سال سن داشت. تعدادی از اعضای خانواده فیش دچار اختلالات روانی بودند. یک برادر وی بشدت روانی و برادر دیگرش الکلی بود.

پدر فیش هنگامی که وی ۵ ساله بود درگذشت و وی را به یتیم خانه فرستادند و وی بار‌ها از یتیم خانه گریخت.

فیش در ۴۹ سالگی با حادثه‌ای روبرو شد که زندگی وی را تغییر داد. زنش با ترک وی به سراغ مردی دیگر رفت. پس از آن بود که شخصیت وی بتدریج دگرگون و رفتارش بشدت عجیب و خصمانه شد. قربانی او کودکانی بودند که جذب رفتار مهربان و پدرانه وی می‌شدند، هیولایی که شکنجه‌های غیرقابل تصوری را بر روی قربانیان خردسال خود به کار گرفت. فیش در سال ۱۹۲۸ علاقه اش به خوردن گوشت انسان را نمایان کرد و در آن سال دختری ۱۲ ساله به نام گرِیس باد را قربانی این عادت عجیبش کرد.

گرِیس فرزند پدر و مادری بود که فیش را می‌شناختند و به وی اعتماد داشتند. والدین گرِیس هنگامی که با پیشنهاد فیش برای بردن دخترشان به یک جشن تولد روبرو شدند، مقاومتی نکرده و به وی اجازه چنین کاری را دادند. فیش به جای اینکه گرِیس را به جشن ببرد، به کلبه خود در وچستر کانتی نیویورک برده و دختر ۱۲ ساله را خفه کرده، سرش را بریده و بدنش را مثله کرد. سپس قطعات بدن وی را در داخل قابلمه انداخته و با پیاز و هویج پخت. فیش پس از این جنایت ناپدید شد، چندین سال بعد خانواده گریس نامه‌ای را از فیش دریافت کردند که در آن وی آنچه را که بر سر دختر آن‌ها آورده بود، جزء به جزء تشریح کرد. مأموران با استفاده از آدرس روی پاکت نامه توانستند فیش را در خانه‌ای اجاره‌ای در مانهاتان به دام اندازند.

فیش دستگیر و سریعاً محاکمه شد. هیئت منصفه سابقه روانی وی را نادیده انگاشته وی را به اعدام با صندلی الکتریکی محکوم کرد. عکسبرداری با اشعه ایکس از وجود ۲۹ سوزن در کشاله ران وی خبر داد که وی طبق عادت به بدن خود فرومی‌کرد. فروکردن سوزن به بدن قربانیان از جمله علاقه‌مندی‌های فیش بود.

گفتنی است که وی پیش از اعدام حتی به مأمور اجرای اعدام خود کمک کرد تا کمربند‌های صندلی الکتریکی را به پاهایش ببندد. آخرین جمله که او به زبان راند این بود: من سال‌ها پیش در خشکسالی که در چین روی داد، به خوردن گوشت انسان علاقه‌مند شدم. خیلی خوشمزه است. گوشت دختران لذیذتر از پسران کوچولو است. / رکنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها